Food Service τ. 143

71 ρότι μέχρι σήμερα δεν υπήρξε το παραμικρό κρούσμα και όλα βαίνουν κατ’ ευχήν, αποφασίσαμε να υιοθετήσουμε τα επιπλέον μέτρα από τούδε και στο εξής, δια παντός! Οφείλω, άλλωστε, να επισημάνω ότι η 3Π διαθέτει όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά υγιεινής κι εφαρμόζει τα κατάλληλα μέτρα διασφάλισης της ποιότητας των προϊόντων. Οι γραμμές παραγωγής είναι εξοπλι- σμένες με x-ray κι ανιχνευτές και δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα σε αυτό που αποκαλείται “διασφάλιση ποιότητας”. Επομένως, όλοι οι πελάτες μας, είτε επαγγελματίες του χώρου είτε τελικοί κατα- ναλωτές, θα πρέπει να έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη στην 3Π και τα προϊόντα της!» Παρελθόν και μέλλον Ποια είναι όμως τα βασικά χαρακτηριστικά / συστατικά που αποτελούν την πρόταση της 3Π για την αγορά του food service και ποιοι οι διαφοροποιητικοί παράγοντες εν συ- γκρίσει με τον ανταγωνισμό και γιατί οι επαγγελματίες του κλάδου της μαζικής εστίασης να επιλέξουν την 3Π, ώστε να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες της κουζίνας τους; Σύμφωνα με τον κ. Βασιλόγαμβρο, «Από τη “γέννηση” της εται- ρείας, ο προσανατολισμός είναι σαφέστατος και δεν παρεκκλί- νουμε από αυτόν. Δημιουργούμε υψηλής ποιότητας προϊόντα, προσφέροντάς τα παράλληλα στους επαγγελματίες πελάτες μας, και δη σε ανταγωνιστική τιμή. Εξαλείφουμε οποιαδήποτε πιθα- νότητα αστοχίας κι ο πελάτης μας γνωρίζει ότι χρησιμοποιεί ένα σταθερό σε σύσταση προϊόν. Διαθέτουμε ένα μεγάλο προϊοντικό portfolio, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες γεύσεις που προέρχονται απ’ ολόκληρο τον κόσμο και που μπορεί να καλύ- ψει το σύνολο των γαστρονομικών τάσεων της αγοράς του food service. Ο επαγγελματίας γνωρίζει ότι, χρησιμοποιώντας στην κουζίνα του τα προϊόντα της εταιρείας μας, έχει έναν ισχυρό συ- νεργάτη στον καθημερινό του αγώνα, χωρίς προβληματισμούς κι ανησυχίες! Μάλιστα, στην περίπτωση που αναζητά λύση σε ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα, αποτελεί δεδομένο πως θα τη βρει στην εταιρεία μας. Η 3Π αποτελεί εταιρεία που στρατηγικά απευθύνεται στην αγορά του food service, και σε αυτή την οδό θα συνεχίσουμε να κινούμαστε. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή κατά την οποία το 80% της ετήσιας δραστηριότητάς μας αφο- ρά την ελληνική αγορά. Βέβαια, από το 2017 έχουμε ξεκινήσει σταδιακά και με αξιοσημείωτο δυναμισμό να προχωράμε στη διεύρυνση των πωλήσεών μας στην αγορά του εξωτερικού. Απο- τέλεσμα; Μέχρι σήμερα να διαθέτουμε τα προϊόντα της 3Π σε μια σειρά από διεθνείς αγορές, όπως Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, Σλοβακία, Βουλγαρία, Αγγλία, Κύπρο, Αλβανία και Ολλανδία. Επι- προσθέτως, δηλώνουμε εξαιρετικά περήφανοι που τα προϊόντα μας καταναλώνονται ακόμα και στη μακρινή Αυστραλία, μιας και έχουμε δημιουργήσει κι εκεί αποδοτική στρατηγική συνεργασία. Οπωσδήποτε το lockdown και το κλείσιμο των καταστημάτων της εστίασης δημιούργησε σκέψεις αλλαγής της ποσόστωσης κι ενδεχομένως μεγαλύτερη στροφή στην αγορά του retail, ωστόσο αυτές ήταν παροδικές και παρέμειναν ως σκέψεις και μόνον… Για αυτό και θα εξακολουθήσουμε να κάνουμε αυτό που γνωρί- ζουμε να κάνουμε καλά, ευρισκόμενοι στο πλευρό των επαγγελ- ματιών του κλάδου του food service, προσφέροντας πολλές όσο κι εξαιρετικά ποιοτικές λύσεις για κάθε επαγγελματική κουζίνα. Από το αμέσως προηγούμενο έτος πραγματοποιούμε την επέκταση των εγκαταστάσεων παραγωγής και των αποθηκευτι- κών χώρων της 3Π στο εργοστάσιο της Καρδίτσας. Επιπροσθέ- τως, προβαίνουμε στη διαδικασία εγκατάστασης καινούργιων γραμμών παραγωγής και συσκευασίας, ενώ την ίδια στιγμή ανανεώνουμε μέρος του στόλου των οχημάτων της εταιρείας. Αναντίρρητα, η δύσκολη κατάσταση που βιώσαμε κατά το τρίμη- νο που προηγήθηκε δεν μας άφησε αλώβητους, ωστόσο δεν θα μας αναγκάσει να σταματήσουμε να εξελισσόμαστε. Εξ άλλου, η συνολικότερη επένδυσή μας βρίσκεται σε τελικό στάδιο κι ανα- μένεται να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.» <

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=