Food Service τ. 144

9 31% των καταναλωτών προτιμούν να μαγειρεύουν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας 100 εκατ. € είναι το κόστος διαχείρισης της πανδημίας μέχρι τώρα για τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΓΙΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΣΙΟΔΡΑ-ΧΑΡΔΑΛΙΑ Με αφορμή τις δηλώσεις των επικεφαλής της διαχείρισης κρίσης της πανδημίας, κυρίων Τσιόδρα και Χαρδαλιά, για τους χώρους της εστίασης, προτού καν επιβληθεί το δεύτερο lockdown, το Δ.Σ. του σωματείου των επιχειρηματιών της εστίασης, καφέ και μπαρ, «BARECA», είχε εκδώσει την ακόλουθη ανακοίνωση: «Με λύπη μας, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων εστίασης - μέλη του σωματείου Bareca πα- ρακολουθούμε τις δηλώσεις του - κατά τα άλλα εξαιρετικά συμπαθούς - επικεφαλής λοιμωξιολόγου, κ. Σωτήρη Τσιόδρα, που εμμέσως πλην σα- φώς στοχοποιεί τις επισκέψεις σε εστιατόρια, καφέ και μπαρ ως επικίν- δυνες για τη μετάδοση του κορωνοϊού, αναφέροντας δημόσια ότι “έχει να επισκεφθεί καφέ ή εστιατόριο από τον περασμένο Φεβρουάριο”. Σε ανάλογο πνεύμα κι η αναφορά του υφυπουργού Πολιτικής Προστα- σίας, κ. Νίκου Χαρδαλιά, ο οποίος βάζει στο ίδιο “τσουβάλι” ευσυνεί- δητους και ασυνείδητους επαγγελματίες, με τους τελευταίους να συνι- στούν απειροελάχιστη μειοψηφία. Οι ιδιοκτήτες της εστίασης και καταστηματάρχες είναι σε θέση να διαβεβαιώσουν ότι τηρούν στο ακέραιο, στη συντριπτική τους πλειο- νότητα, τα μέτρα Υγιεινής, έχοντας επενδύσει σημαντικά κονδύλια για την προστασία των πελατών τους, και συμμορφώνονται πλήρως με τις υποδείξεις της Πολιτείας για την τήρηση των νέων ωραρίων και των κοινωνικών αποστάσεων. Κάθε γενικόλογο και ατεκμηρίωτο επιχείρημα προς την αντίθετη κατεύθυνση πλήττει τόσο τον κλάδο όσο και τις χι- λιάδες οικογένειες που ζουν από αυτόν» , καταλήγει η ανακοίνωση του σωματείου BARECA. FOOD EXPO 2021: ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Οι προετοιμασίες για τη FOOD EXPO 2021 έχουν ξεκινήσει και, πα- ρά τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί, η έκθεση έχει στόχο να αναβαθμίσει τις ελληνικές επιχειρήσεις και να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της εξωστρέφειάς τους, σε μια περίοδο που καταγράφεται, μάλιστα, ρεκόρ στις εξαγωγές ελληνικών φρού- των και λαχανικών, αλλά και που ο κλάδος των τροφίμων και ποτών γενικότερα όχι μόνο κατάφερε να παραμείνει «αλώβητος» στο με- γαλύτερο μέρος του, αλλά και να δει μία ραγδαία αύξηση ζήτησης και εσόδων. Η FOOD EXPO 2021 επιχειρεί, για ακόμη μία χρονιά, να αποτελέσει κορυφαία στιγμή για την εγχώρια αγορά, δίνοντας την ευκαιρία σε πολλές εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό -τις μεγαλύτερες παραγωγικές και μεταποιητικές μονάδες Τροφίμων και Ποτών- να αναδείξουν τα προϊόντα τους σε χιλιάδες σημαντικούς Έλληνες και ξένους αγοραστές, επαγγελματίες από επιχειρήσεις της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τρο- φίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, και να συνάψουν συμφωνίες εντός κι εκτός συνόρων. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ KAPELIS PACKAGING ΜΕ REEPACK Η Kapelis Packaging ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την ιταλική εταιρεία Reepack, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα κατασκευής πλήρως αυτόματων μηχανών συσκευασίας τροφίμων. Η εταιρεία Reepack κατασκευάζει μηχανές για διάφορους τύπους συσκευασίας κι είναι ανάμεσα στους σημαντικότερους κατασκευ- αστές παγκοσμίως στις μηχανές σφράγισης σκευών (Traysealers) και θερμοδιαμόρφωσης (Thermoforming). Η εταιρεία Reepack διανέμει τις μηχανές της παγκοσμίως, εξα- σφαλίζοντας τις πιο προηγμένες κι ασφαλείς λύσεις συσκευασίας. Με τη χρήση της πρωτοποριακής ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ReeNEXT, δίνεται η δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου λει- τουργίας και παραμέτρων, καταγράφοντας την παραγωγικότητα και την κατανάλωση των μηχανών - γραμμών συσκευασίας σε πραγματικό χρόνο.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=