Food Service τ. 146
9 75% των καταναλωτών διεθνώς δηλώνουν πως επιθυμούν οι επιχειρήσεις να επενδύουν στη βιωσιμότητα. 3,1 δισ. δολάρια ήταν ο συνολικός τζίρος του κλάδου των εναλλακτικών πρωτεϊνών για το 2020. H Sea Forward επεκτείνεται στη δυτική και ανατολική Mεσόγειο Η Sea Forward, με έδρα την Αμβέρσα του Βελγίου, δραστηριοποιεί- ται πάνω από μια δεκαετία στην Ελλάδα, στον τομέα τις ναυτιλιακής μεταφοράς τροφίμων. Με την πρόσφατη ίδρυση της θυγατρικής Sea Forward Hellas στον Πειραιά, ενισχύει την επέκτασή της στη δυτική και ανατολική Mεσόγειο. Η Sea Forward ξεκίνησε την παρουσία της στην Ελλάδα το 2010, με στόχο τη μετάδοση του «know-how» της ψυχόμενης εφοδιαστικής αλυσίδας, έχοντας ως κύρια ενασχόληση τις εισαγωγές τροφίμων μέσω θαλάσσιων containers. Σήμερα, εξυπηρετεί ένα μεγάλο κομμάτι του ελληνικού food service, όπως και αυτό του retail. Η εταιρεία συνεχίζει να ακολουθεί τον κλά- δο και σε άλλες χώρες της Μεσογείου, ενώ φαίνεται ότι θα εξακολου- θήσει με το πάθος που έχει δείξει στον συγκεκριμένο αυτό χώρο. Η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας των προϊόντων food service στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια έχει προφανή βελτίωση και, δεδο- μένης της συνεχούς αυξανόμενης παρουσίας νέων προϊόντων στον εν λόγω χώρο (κάποια από αυτά με ειδικά καθεστώτα ψυχόμενης μεταφοράς), η προστιθέμενη αξία των εξειδικευμένων μεταφορικών εταιρειών στον τομέα του food service είναι αναμφισβήτητη. Νέο πρόγραμμα Lidl UP: Learn & Work Η Lidl Ελλάς εκπαιδεύει τα στελέχη λιανικού εμπορίου του αύριο μέ- σω του καινοτόμου προγράμματος Lidl UP: Learn & Work. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εκπαίδευσης και εργασίας, που η Lidl Ελλάς υλοποιεί σε συνεργασία με το δημόσιο Πειραματικό ΙΕΚ Γλυφάδας και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμε- λητήριο. Το Lidl UP: Learn & Work στελεχώνει το πρώτο πειραματικό τμήμα της νέας ειδικότητας «Στέλεχος λιανικού εμπορίου». Οι σπου- δαστές/-στριες θα λαμβάνουν τη θεωρητική κατάρτιση στο δημόσιο Πειραματικό Ι.Ε.Κ. Γλυφάδας από έμπειρους καθηγητές, ενώ ταυτό- χρονα θα εκπαιδεύονται στην πράξη, σε ένα από τα καταστήματα της Lidl Ελλάς στην Αττική, από πιστοποιημένους εκπαιδευτές-διευ- θυντές καταστημάτων. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα, το οποίο –για πρώτη φορά στην επαγγελματική εκπαίδευση στην Ελλάδα– συνδυ- άζει σπουδές με σταθερό μηνιαίο μισθό, εκπαίδευση στην πράξη, πιστοποιημένο πτυχίο από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) και μια θέση υποδιευθυντή/-τριας καταστήματος να περιμένει τους/τις αποφοίτους του. Έτσι, η Lidl Ελλάς στηρίζει έμπρακτα την αγορά ερ- γασίας με πρωτοποριακές δράσεις, δίνοντας χώρο σε νέους και νέες χωρίς εργασιακή εμπειρία. H Knorr χορηγός του διαγωνισμού ECOTROPHELIA H Knorr ήταν από τους χορηγούς του ECOTROPHELIA 2021, του ετή- σιου διαγωνισμού που έχει στόχο τη δημιουργία νέων οικολογικών και καινοτόμων προϊόντων διατροφής. Ο διαγωνισμός προκηρύχθη- κε και φέτος, για 11η φορά, από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχα- νιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), προκειμένου να υποστηρίξει νέους Έλληνες φοιτητές, οι οποίοι ασχολούνται με την επιστήμη των τροφίμων, και να αποτελέσει ένα φυτώριο καινοτόμων ιδεών για τη βιομηχανία τροφίμων. Οι υποψήφιοι καλούνταν να ετοιμάσουν ένα τελικό προ- ϊόν, τρόφιμο ή ποτό, το οποίο να εμπεριέχει οπωσδήποτε στοιχεία οικολογικής καινοτομίας. «Είμαστε περήφανοι που υπήρξαμε χορηγοί του ECOTROPHELIA 2021», δήλωσε ο Δημήτρης Σερίφης, Marketing Manager Τροφίμων της ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas. «Η Knorr έχει δεσμευτεί να στηρίζει νέες ιδέες και προϊόντα, καθώς και να διερευνά τις προο- πτικές και τις εξελίξεις που ανοίγουν καινούργιους δρόμους προς την κατεύθυνση μιας καθημερινής διατροφής η οποία να σέβεται και να τιμά όχι μόνο το ανθρώπινο σώμα, αλλά και τον πλανήτη μας. Δίνουμε θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους νέους και τις νέες που διαγωνίστηκαν και τους ευχαριστούμε για τους δημιουργικούς, αισιόδοξους ορίζοντες που μας παρουσίασαν».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=