Food Service τ. 147

10 $ 898 δις εκτιμάται ότι θα φθάσει η αξία των πωλήσεων στην αμερικανική εστίαση στα τέλη του 2022. 96% των εστιατορίων στις ΗΠΑ αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα ανεφοδιασμού των επιχειρήσεών τους. ΛΟΥΜΊΔΗΣ ΠΑΠΑΓΆΛΟΣ: ΈΝΑ ΧΑΡΜΆΝΙ ΓΕΜΆΤΟ ΕΛΛΆΔΑ Ο Διονύσης Σαββόπουλος και ο Χρήστος Μάστορας συ- ναντιούνται στη νέα καμπάνια του ελληνικού καφέ Λου- μίδης Παπαγάλος. Ο αγαπημένος καφές των Ελλήνων επι- στρέφει με νέα καμπάνια και μία αναπάντεχη συνύπαρξη. Με έμπνευση ένα φλιτζάνι καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, ο Διονύσης Σαββόπουλος και ο Χρήστος Μάστορας συ- ζητούν για δημιουργία και για τη νέα γενιά. Με κεντρικό μήνυμα «Ένα χαρμάνι γεμάτο Ελλάδα», η επικοινωνία ξε- διπλώνεται μέσα από διαφορετικές ταινίες, σε τηλεόραση και digital. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την McCann Worldgroup, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία TopCut-Modiano, σε σκηνοθεσία του Κώστα Μαρούδη. ΔΡΆΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΊΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΆΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΝΈΟΥΣ ΤΗΣ ΜΈΡΙΜΝΑΣ ΠΑΙΔΙΟΎ ΚΑΤΕΡΊΝΗΣ Η Μέριμνα Παιδιού Κατερίνης διοργάνωσε πρό- σφατα δράση ευαισθητοποίησης και προσφοράς με επίκεντρο την υγιεινή διατροφή. Η δράση πραγ- ματοποιήθηκε με αφορμή την 20ή Οκτωβρίου, η οποία έχει θεσπιστεί ως η Παγκόσμια Ημέρα των Chef και γιορτάστηκε έχοντας ως επίκεντρο την υγιεινή διατροφή. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του Συλλόγου, η οποία αποσκοπούσε στο να ευ- αισθητοποιήσει το ευρύ κοινό και παράλληλα να ενδυναμώσει τα ίδια τα παιδιά της Μέριμνας, τα οποία ως ισότιμα μέλη της κοινωνίας μας μπορούν και να προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο.  Τα παιδιά, με τη βοήθεια του σεφ Σταμάτη Τσίλια, προετοίμασαν συνολικά 150 μερίδες φαγητού και στη συνέχεια τις προσέφεραν στο Εκκλησιαστικό Γηροκομείο Κατερίνης. Η METRO ΕΝΆΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΈΜΦΥΛΗ ΒΊΑ! H Metro (My Μarket και Metro Cash & Carry), μία εταιρεία με δυναμική παρουσία στον κλάδο του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα, απασχο- λεί περισσότερες από 6.500 γυναίκες σε σύνολο +11.300 εργαζομένων. Η εταιρεία στήριξε τη μοναδική δράση ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης της Rich Passion Jewellery, με τίτλο #REDress, σχηματίζοντας έναν ισχυρό κρίκο στην αλυσίδα απέναντι στην κακοποίηση των γυναικών και τις διακρίσεις. Με κυρίαρχο στοιχείο το κόκκινο χρώμα, πάνω από 100 άνθρωποι της εται- ρείας φωτογραφήθηκαν και άφησαν το δικό τους αποτύπωμα, φορώντας το βραχιόλι που σχεδιάστηκε από τη Rich Passion Jewellery ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό. Μέρος των εσόδων της καμπάνιας θα διατεθεί για τη στήριξη του Κέντρου Γυναικείων Μελετών και Ερευνών, ΔΙΟΤΙΜΑ. Με αφορμή τη σπουδαία αυτή εκδήλωση, η κυρία Δήμητρα Δασκαλάκη, γενική διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της Metro, δήλωσε: «Την περίοδο που διανύουμε, βλέπουμε όλο και συχνότερα να εκδηλώνονται περιστατικά βίας κατά των γυναικών. Απέναντι σε αυτό το κοινωνικό ζήτημα που παίρνει ανεξέ- λεγκτες διαστάσεις, δεν είναι δυνατόν να αδιαφορήσουμε. Ως οργανισμός που έχει ως πρώτη προτεραιότητα τον άνθρωπο, δείχνουμε μηδενική ανοχή σε τέτοια φαινόμενα και –φυσικά– στηρίζουμε ακόμα πιο ενεργά τις πρωτοβουλίες ενάντια στην έμφυλη βία».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=