Food Service τ. 147
14 The CIA @CIACulinary To Culinary Institute of America προτρέπει τους chef να ενισχύσουν τις ηγετικές τους ικανότητες με το νέο εκπαιδευτικό video που φέρει την υπογραφή του ινστιτούτου και της Unilever Food Solutions με τίτλο «Leading a Fair Kitchen». Independent Restaurant Coalition @IndpRestaurants H ανεξάρτητη ένωση των εστιατορίων στις ΗΠΑ ζητά από την κυβέρνηση Biden να λάβει υπόψη της σοβαρά την ανοιχτή επιστολή που της απηύθυνε για άμεση υποστήριξη του κλάδου. Eater @Eater Στο νέο του άρθρο το περιοδικό «eater» υποστηρίζει πως η Αραβική κουζίνα κερδίζει συνεχώς έδαφος, με πλήθος βιβλίων μαγειρικής να κυκλοφορούν πλέον στην ομώνυμη γλώσσα. Restaurants South Africa @RestaurantsinSA Το Τhe Greek Fisherman, ξεκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία του στο Cape Town, φιλοξενώντας πλήθος ντόπιων και τουριστών από όλο τον κόσμο. 59% αύξηση αναμένεται να σημειώσει η βρετανική αγορά εστίασης το 2022. 25% άνοδο σημείωσε το ενδιαφέρον των καταναλωτών για το foraging το 2021. Tweets ΝΈΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΧΉΤΟΣ ΑΒΕΕ - GREEN COLA HELLAS ΑΕ Η Χήτος ΑΒΕΕ, διευρύνοντας το portfolio της και ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη θέση της στην εγχώρια αγορά, ανέλαβε την εμπορία και διακίνηση του συνόλου του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Green Cola Hellas A.E., από 1η Ιανουαρίου του 2022. Η Green Cola αποτελεί μια αμι- γώς ελληνική εταιρεία, με βάση παραγωγής την Αττική και την Ορεστιάδα. Ιδρύθηκε το 2012 και εισήγαγε στην ελληνική αγο- ρά την «πράσινη πλευρά των αναψυκτικών», με την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων, με στέ- βια και φυσικά συστατικά. Η εταιρεία άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία των αναψυκτικών, απευθυνόμενη σε όσους αναζητούσαν ένα προϊόν με αληθινή γεύση, φυσικά συστατικά και ελάχιστη θερμιδική επιβάρυνση. Πλέον, τα προϊόντα της Green Cola, Green Flavors και Green Mocktails, βρίσκονται σταθερά στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των καταναλωτών, ενώ εξάγονται και παράγονται σε 30 ακόμη χώρες στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική. Η Χήτος ΑΒΕΕ αυξάνει τη δυναμική της, αναγνωρίζοντας και απαντώντας στις ανάγκες των καιρών, αποκτώντας μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Συνεχίζει να προβαίνει σε συ- νεργασίες που προάγουν στοιχεία καινοτομίας και εκσυγχρονισμού και παραμένει σταθερή στη στρατηγική της να προσφέρει στον καταναλωτή, προϊόντα υψηλών προδιαγραφών στην πιο αγνή μορφή τους. Το 2022 με ένα portfolio εμπλουτισμένο με αναγνωρίσιμα brands που προσφέρουν περισσότερες φυσικές επιλογές, καθιστά την Χήτος ΑΒΕΕ πρωταγωνίστρια σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται. ΟΙ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΈΣ ΤΆΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΉΝΩΝ ΣΤΟ ΕΠΊΚΕΝΤΡΟ! Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) δημοσίευσε πρόσφατα τη νέα του έρευνα αναφορικά με τις διατροφικές και καταναλωτικές τάσεις των Ελλήνων, πε- ριλαμβάνοντας ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Συγκεκριμένα, στην έρευνα που πραγματοποι- ήθηκε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών από ολόκληρη την Ελλάδα καταγράφηκαν πέντε κύριες διατροφικές και αγοραστικές τάσεις οι οποίες αναμένεται να διαμορφώσουν τον κλάδο των σούπερ μάρκετ και των προμηθευτών την προσεχή περίοδο. Στα κυριότερα σημεία της έρευ- νας του Ινστιτούτου περιλαμβάνονται τα εξής: ● Στην Ελλάδα καταγράφονται το 2021, 400.000 vegeterians και 1,5 εκατομμύριο flexiterians. ● Ένας στους δύο καταναλωτές επιδιώκει να μειώσει το αλάτι. ● Ένας στους τρεις καταναλωτές μειώνει τη ζάχαρη στη διατροφή του. ● Ένας στους δύο καταναλωτές μαγειρεύει έχοντας μαζί του το smartphone ή το tablet του. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα από τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών για προϊόντα επι- χειρήσεων, σύμφωνα με την ειλικρι- νή και διαφανή λειτουργία τους. Το 67% των συμμετεχόντων στην έρευ- να δηλώνει ότι είναι σημαντικό για τους ίδιους τα προϊόντα που κατα- ναλώνουν να παράγονται με φιλικές πρακτικές προς το περιβάλλον.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=