Food Service τ. 147

OPERATIONS ΉΡΘΕ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΑΝΑΓΈΝΝΗΣΗ; ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΣΤΑ ΕΣΤΙΑΤΌΡΙΑ Οι καταναλωτές γίνονται περισ- σότερο επιλεκτικοί και κατατοπι- σμένοι αναφορικά με την εστίαση και πλέον εντυπωσιάζονται ολοένα και πιο δύσκολα. Ζούμε στην εποχή όπου η παροχή ενός καλού προϊό- ντος δεν αρκεί για να διασφαλίσει την εμπορική επιτυχία. Η καλή φή- μη είναι αναγκαίο πια να χτιστεί, μέσα από τις διαδικασίες του μάρκετινγκ, του branding, της διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, καθώς και από επιμέρους μελέτες που αφορούν το προϊόν αλλά και την ίδια την εταιρεία. Διανύουμε ίσως την πιο κρίσιμη εποχή της επαγγελματικής αναγέννησης στην Ελλάδα και τον μετασχηματισμό της ερ- γασιακής κουλτούρας, η οποία προετοι- μάζει σιγά-σιγά τους επαγγελματίες της νέας γενιάς σε ένα κατάλληλο επιχειρησι- ακό κλίμα της μετά Covid-19 εποχής. Της Ειρήνης Κουκίδου Ο κλάδος της εστίασης βρίσκεται στην αιχμή του δόρατος, όσον αφορά το κομμάτι της παροχής υπηρεσιών. Η παρουσίαση νέων τάσεων και ειδικά με το ξέσπασμα της πανδημίας της Covid-19, δημιουργεί νέες ευκαιρίες αλλά και απαιτήσεις, καθώς ο ανταγωνισμός οξύνεται ολοένα και περισσότερο καθιστώντας σε ετοιμότητα τόσο τον επιχειρηματία όσο και ολόκληρο το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησής του. 48

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=