Food Service τ. 147

SALES ΠΡΟΣΘΈΣΤΕ ΑΞΊΑ ΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΌΡΙΟ ΤΟ SERVICE ΈΧΕΙ ΠΟΙΌΤΗΤΑ! Ο χώρος της Εστίασης γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση, παρά τη νέα συνθήκη που έχει επιβάλει η Covid και η εξάπλωσή της. Ανοίγοντας η εστίαση για το κοινό, τόσο η ανεξάρτητη όσο και αυτή που λειτουργεί στο πλαίσιο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, έφερε στην επιφάνεια το σοβαρό πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού και της γενικότερης διαχείρισης της εξυπηρέτησης του πελάτη. Της Ιωάννας Σαραντοπούλου, MSc, Instructor in F&B and Hospitality Operations υπουργείο Τουρισμού, ΑΣΤΕ Κρήτης 52

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=