Food Service τ. 147

56 OPERATIONS Η προσπάθεια των ιδιοκτητών εστιατορίων για μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό, με νέες υπηρεσίες- προϊόντα και περισσότερες επιλογές, δημιουργεί την ανάγκη λήψης νέων στρατηγικών αποφάσεων. Μπορεί η ένταξη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης να αποτελέσει το «κλειδί» στην αφοσίωση των επισκεπτών (loyalty) στο εστιατόριό σας; Του Κωνσταντίνου Νάσιου ΤΟ «ΚΛΕΙΔΊ» ΤΗΣ ΑΦΟΣΊΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΏΝ ΕΤΑΙΡΙΚΉ ΚΟΙΝΩΝΙΚΉ ΕΥΘΎΝΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=