Food Service τ. 147

58 3. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας. Η εκπαίδευση και η ενημέρωση του προσωπικού επάνω στις πρακτικές Εταιρικής Κοινωνι- κής Ευθύνης που εφαρμόζει το ξενοδοχείο, είναι ζωτικής σημασίας. Τα οφέλη είναι πολλαπλά καθώς όχι μόνο μπορεί να δημιουργήσει οφέλη λειτουργικού κόστους αλλά ενδυναμώνει την ομάδα, δημιουργώντας κοινούς ποιοτι- κούς στόχους. Το προσωπικό τείνει να έχει μεγαλύτερη προτίμηση για εργασία σε εστιατόρια που εφαρμόζουν πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη είναι η διάδραση του καταρτισμένου προσωπικού με τον εκάστοτε επισκέπτη, μια και το προσωπικό αποτελεί έναν από τους σημαντικούς λόγους για την επαναεπι- σκεψιμότητα σε ένα εστιατόριο. Πολλές εταιρίες εστίασης στην Αμερική έχουν δημιουργήσει online εκπαίδευση για το ίδιο τους το προσωπικό πάνω στις πρακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και βιωσιμότητας. 4. Επιλέξτε συνεργάτες που εφαρμόζουν Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Για τον επισκέπτη αλ- λά και για την επιτυχημέ- νη στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του εστιατορίου σας δεν έχουν μόνο σημασία οι δράσεις αλλά εξίσου οι συνεργάτες και οι προμηθευτές. Το μέλ- λον της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης αναδύεται μέσα από τις συ- μπράξεις και τις συνεργασίες. Επιλέξτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες από προμηθευτές με την ίδια φιλοσοφία πρακτι- κών, όπως η μείωση χρήσης πλαστικού, η χρήση βιοδιασπώ- μενων αναλώσιμων και προϊόντων που έρχονται από φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές όπως καθαριστικά και πρώτες ύλες. 5. Διαδώστε τις πρακτικές σας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Τα κοινωνικά Μέσα απο- τελούν ένα ισχυρό εργα- λείο του marketing σε ένα εστιατόριο. Δημιουργούν θετική επίδραση στην αύ- ξηση της αφοσίωσης του επισκέπτη, καθώς η ενεργή συμμετοχή του στα Μέσα Κοι- νωνικής Δικτύωσης είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινό- τητάς του. Οι επισκέπτες έχουν την τάση να επιβραβεύουν διαδικτυακά τα εστιατόρια με υπεύθυνες πρακτικές Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς γίνεται αντιληπτό ότι το εστιατό- ριο της επιλογής τους δεν ενεργεί μόνο με γνώμονα το κέρδος αλλά και με γνώμονα το δίκαιο και το σωστό. Μέσω της επι- βράβευσης μοιράζονται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης την εμπειρία με άλλους χρήστες (electronic word of mouth) και πα- ράλληλα δημιουργούν θετική προώθηση του εστιατορίου σας που επιφέρει όχι μόνο loyalty αλλά δημιουργεί και εν δυνάμει νέους επισκέπτες. Ακολουθώντας τα παραπάνω, η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην επαναλαμβανόμενη προσέλκυση των κατοίκων της πόλης σας, ειδικά όταν είναι σωστά σχεδιασμένη και έχει θέσει βάσεις και προτεραιότη- τες. Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων (οι ξενοδόχοι και οι general manager) έχουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο προς όφελος τόσο της επιχείρησης όσο και της τοπικής κοινωνίας. Από την άλλη μεριά, με τη σωστή προώθηση και επικοινωνία αυτών των πρακτικών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης δημιουργείται μία διάδραση του εστι- ατορίου με τον επισκέπτη, η οποία επιφέρει ακόμα πιο θετικά αποτελέσματα στο loyalty προς την ίδια την εταιρεία. < OPERATIONS “Οι επισκέπτες έχουν την τάση να επιβραβεύουν δια- δικτυακά τα εστιατόρια με υπεύθυνες πρακτικές Εται- ρικής Κοινωνικής Ευθύνης”

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=