Food Service τ. 149

10 Bravo Top Chef @BravoTopChef H 20ή σεζόν του τηλεοπτικού διαγωνισμού θα κάνει πρεμιέρα το 2023 και θα συμμετάσχουν οι καλύτεροι των προηγούμενων 19 κύκλων. Le guide MICHELIN @guideMichelinFR O οδηγός MICHELIN Γαλλίας επέλεξε την Αλσατία για να παρουσιάσει τη νέα του επιλογή εστιατορίων στις 6 Μαρτίου 2023. Το Στρασβούργο θα φιλοξενήσει τη δεύτερη τελετή των αστεριών, που διοργανώνεται στην περιοχή! Guy Savoy @guysavoy Ο τριάστερος Guy Savoy παρουσιάζει τον Guillaume Godin, τον επί τρία χρόνια chef pâtissier του, με μότο του «Η ζωή είναι μικρή, ας ξεκινήσουμε με το γλυκό». AnneSophiePic @AnneSophiePic Η Anne Sophie είναι η μοναδική γυναίκα chef στη Γαλλία η οποία κατέχει τρία αστέρια Michelin και η πρώτη Γαλλίδα που διατηρεί τη διάκριση αυτή για περισσότερα από 50 χρόνια. 40,8% αυξήθηκε η τιμή της ενέργειας σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Eurostat για τον Σεπτέμβριο. 24,36 δισ. δολάρια εκτιμάται ότι είναι η αγορά των προϊόντων χωρίς λακτόζη στις ΗΠΑ. Tweets Το Agrino σε τροχιά ανάπτυξης Η υγειονομική κρίση είχε κατά τη διάρκεια του 2021 περιόδους ανόδου και ύφεσης που επηρέα- ζαν ανάλογα την κατανάλωση. Η Agrino, καλούμενη να λειτουργή- σει εντός αυτού του εξαιρετικά ευμετάβλητου περιβάλλοντος, κατάφερε να εξομαλύνει τις δια- κυμάνσεις στην προμήθεια πρώ- της ύλης, υλικών συσκευασίας, καθώς και στο δίκτυο διάθεσης, διανομής και πωλήσεων. Τα απο- τελέσματα κρίνονται ως πολύ θετικά, καθώς η τροφοδοσία των προϊόντων της εταιρείας ήταν ομαλή και δεν παρουσιάστηκαν ελλείψεις σε προϊόντα της στην αγορά. Επιπροσθέτως, ιδιαίτερα στο β’ εξάμηνο, η εταιρεία αντιμετώπισε σημαντικές αυξήσεις στους περισσότερους συντελεστές κόστους (πρώτη ύλη, υλικά συσκευασίας, μεταφορές, καύ- σιμα, ηλεκτρική ενέργεια κ.ά.) επιλέγοντας, μέσω της προσπάθειας για βέλτιστη διαχείριση, να απορροφήσει το μεγαλύτερο μέρος του κόστους, προβαίνοντας σε χαμηλές αυξήσεις τιμών, υποπολλαπλάσιες της συνολικής αύξησης του κόστους ανά μονάδα προϊόντος. Αναφορικά με τα εταιρικά αποτελέσματα της χρήσης 2021, δεδομένων των συνθηκών της αγοράς, τα στοιχεία αποτυπώνουν θετική εικόνα, βελτιωμένη από την αντίστοιχη περσινή, που ήταν ήδη επιτυχη- μένη. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Agrino ανήλθε στα 34,5 εκατ. € από 33,5 εκατ. €, ήτοι αύξηση 3%. Ο δείκτης EBITDA σημείωσε περαιτέρω άνοδο σε 4,6 εκατ. € από 4,5 εκατ. €, ενώ η καθαρή κερδοφορία διατηρήθηκε σταθερή στα 2,7 εκατ. €. Επιπροσθέτως, σε ό,τι αφορά τα πανελλαδικά μερίδια αγοράς, η Αgrino ενίσχυσε την ηγετική της θέση στο ρύζι. H illycaffè γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Καφέ! Την 1η Οκτωβρίου (Παγκόσμια Ημέρα Καφέ) η illycaffè εγκαινίασε την επικοινωνιακή εκστρα- τεία #cupsidedown, που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της κυ- κλικής οικονομίας και της βιωσιμότητας. Με το #cupsidedown, η illycaffè τονίζει την ανάγκη της αλλαγής στην κουλτούρα του καφέ και, σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Matteo Attruia, σχεδιάζει ένα νέο limited edition αναποδογυρισμένο φλιτζάνι. Η κατανάλωση ενός φλιτζανιού καφέ δεν αφορά μόνο τη γεύση, αλλά αποτελεί και μια πράξη ευθύνης προς το περιβάλλον. Το αναποδογύρισμα του διάσημου φλιτζανιού της illycaffè απο- τελεί μια συμβολική χειρονομία, που αλλάζει την παραδοσιακή οπτική του καταναλωτή, με στόχο την προώθηση μιας ηθικής συμπεριφοράς και την ανάδειξη της βιωσιμότητας που κρύ- βεται πίσω από κάθε φλιτζάνι καφέ illy. Παράλληλα, στην Ελλάδα η εκστρατεία #cupsidedown θα πλαισιωθεί με ενέργειες και στο digital περιβάλλον. Συγκεκριμένα, θα αναπαραχθεί περι- εχόμενο μέσα από το IG του @illy_greece και το IG επώνυμων influencers. « Με την εκστρατεία #cupsidedown συνεχίζουμε το εκπαιδευτικό ταξίδι που ξεκίνησε πέ- ρυσι κατά τη διάρκεια του μήνα του καφέ. Το αναποδογυρισμένο φλιτζάνι, σύμβολο αυτής της εκστρατείας, σχε- διάστηκε για να προτείνει μια αλλαγή οπτικής, έναν διαφορετικό τρόπο ζωής και παρατήρησης της καθημερι- νότητάς μας, ξεκινώντας από μια φυ- σική πράξη, όπως η κατανάλωση ενός καφέ illy » εξηγεί η Cristina Scocchia, Δ.Σ. της illycaffè.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=