Food Service τ. 150
17 Βιώσιμα bars: αναγκαιότητα ή τάση; Ένα άλλο στοιχείο στο οποίο δίνεται βα- ρύτητα είναι η zero waste φιλοσοφία σε όλα τα ποτά, αξιοποιώντας υλικά που συνήθως αποτελούν φύρα για τα μαγαζιά. Η ομάδα των τεσσάρων χρησιμοποιεί μόνο φρέσκα υλικά και τα επεξεργάζονται με διαφορετι- κούς τρόπους. Τα αποτελέσματα της παν- δημίας, καθώς και το τι έχει ακολουθήσει αυτής εν μέσω ενεργειακής κρίσης, έχουν προσθέσει ολοένα αυξανόμενες πιέσεις στις επιχειρήσεις εστίασης, τόσο στο εσωτερικό όσο και το εξωτερικό περιβάλλον τους. Για παράδειγμα, η ανασφάλεια του κόσμου, που οδηγεί σε μειωμένες εξόδους και σε περιορι- σμό καταναλώσεων, με αρνητικό αντίκτυπο στον τζίρο των αντίστοιχων επιχειρήσεων. Η ορθή καθοδήγηση οδηγεί στην κερδοφορία Μέσα στα ξενοδοχεία, από την άλλη μεριά, σε ό,τι αφορά τα έσοδα από τη λειτουργία των bars, και ανάλογα και με τον τύπο του ξενοδοχείου, η κατανάλωση έχει μεγάλη σχέση με τον προϋπολογισμό του πελάτη, αλλά και τη διάθεση που έχει να καταναλώσει. Για όλα αυτά τα θέματα που προκύπτουν και αφο- ρούν τον τομέα, είναι καλό οι επιχειρήσεις να απευθύνονται στους ειδικούς που μπορούν να δώσουν λύσεις. Μια σχετική με τον κλάδο εταιρεία μπορεί, λόγου χάρη, να εξετάσει με ευκολία το εσωτερικό περιβάλλον της επιχεί- ρησης, να οργανώσει τα οικονομικά της και να διευκολύνει τη διαχείρισή της από τον / τους managers / ιδιοκτήτες. Οι κανόνες διοίκησης και διαχείρισης είναι πολλοί και διαφορετικοί και ισχύουν κατά περίπτωση για τη συντριπτι- κή πλειονότητα των επιχειρήσεων. Η εφαρμο- γή τους μπορεί να αποφέρει υψηλά επιθυμητά αποτελέσματα, δίνοντάς της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία μας έρχεται να υποστη- ρίξει την κατάσταση, δημιουργώντας λύσεις λειτουργίας και μακροβιότητας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα διαχείρι- σης είναι η κοστολόγηση και η τιμολόγηση των προϊόντων και των υπηρεσιών. Για αρκε- τές επιχειρήσεις εστίασης το ακριβές κόστος των προϊόντων που παρασκευάζουν και πω- λούν δεν είναι γνωστό. Επίσης δεν χρησιμο- ποιούν κάποια τιμολογιακή στρατηγική, αλλά βασίζονται στις τιμές που θέτει ο ανταγωνι- σμός αόριστα. Το αποτέλεσμα είναι η έλλειψη αναγνώρισης των εσόδων και των κερδών της επιχείρησης, καθώς και η δυσκολία λήψης οικονομικά ενήμερων αποφάσεων. Μέσα από την Rhyton Consulting μπορεί να δημιουργη- θούν κοστολογικά μοντέλα μέσα από τη χρή- ση ποιοτικών πρώτων υλών για τη δημιουργία αναμείξεων, αλλά και την κατάρτιση του προ- σωπικού ώστε να μπορούν αποτελεσματικά να εξυπηρετήσουν τον πελάτη. Άλλο τρωτό σημείο είναι η άντληση και η επεξεργασία στοιχείων αναφορικά με την αποδοτικότητα του καταλόγου. Πόσο καλά πουλάνε τα προϊόντα που αναγράφονται σε έναν κατάλογο; Η τιμή πώλησης είναι υψη- λή; Δικαιολογείται η επιλογή και η παρουσία των αναμείξεων που επιλέχθηκαν στο menu
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=