Food Service τ. 150

Δεν είναι λίγες οι έρευνες που προ- σπαθούν να ρίξουν φως στο προφίλ των Millennials, της γενιάς που το έτος γέννησής της ξεκινά από το 1981 και φθάνει έως και το 1996. Για πολ- λούς, τα παιδιά της χιλιετίας είναι ξεχωρι- στά γιατί ήρθαν στη ζωή την περίοδο της τεχνολογικής κυριαρχίας. Τους διακατέχει η αυτοπεποίθηση, η ανεξαρτητοποίηση και η δεκτικότητά τους στις νέες ιδέες και τρόπους ζωής. Είναι επίσης υπέρμαχοι της ισότητας, της προάσπισης των ηθι- κών αξιών και του ομαδικού πνεύματος συνεργασίας. Τα εν λόγω χαρακτηριστικά θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι αποτελούν και απαραίτητες δεξιότητες για κάθε ερ- γαζόμενο στον κλάδο της εστίασης. Παρόλο που η συγκεκριμένη γενιά είχε ονομαστεί αρχικά Γενιά Υ ως συνέχεια της προηγούμενης γενιάς Χ, ο όρος Millennials έμελλε τελικά να επικρατήσει. Στη μαγειρι- κή τέχνη, οι Millennials δείχνουν να έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους τα τε- λευταία χρόνια, δημιουργώντας μια νέα μαγειρική κανονικότητα. Η τάση αυτή κα- ταγράφηκε ήδη από το 2016, σε έρευνα που δημοσίευσε το περιοδικό FSR με τίτλο «Οι Μillennials-Μάγειρες προκαλούν ανα- ταράξεις στον κλάδο». Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευ- νας, η μαγειρική γενιά της χιλιετίας δεν άλ- λαξε μόνο τον τρόπο σκέψης των επιχειρή- σεων σε σχέση με το πώς αντιμετωπίζουν τους επισκέπτες τους αλλά και αναφορικά με τον τρόπο που αυτές λειτουργούν. «Γιατί φέρονται έτσι» To κύριο ζήτημα προς διερεύνηση είναι οι λόγοι που oι millennials έχουν διαφορε- τικό τρόπο συμπεριφοράς συγκριτικά με 31 “ Oι Millennials δεν άλλαξαν μόνο τον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων σε σχέση με το πώς αντιμετωπίζουν τους επισκέπτες τους αλλά και αναφορικά με τον τρόπο που αυτές λειτουργούν.” Οι Millennials μπαίνουν δυναμικά στις επαγγελματικές κουζίνες και «φέρνουν» τη μαγειρική τέχνη στον 21ο αιώνα! 9 εκπρόσωποι της γενιάς Υ μοιράζονται τις ιστορίες της επαγγελματικής τους διαδρομής και θέτουν τις βάσεις μιας νέας, βιώσιμης και «φιλόδοξης» γαστρονομίας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=