Food Service τ. 150
7 60% θα πρέπει να αυξηθεί, σύμφωνα με τον ΟΗΕ, η αγροτική παραγωγή έως το 2050 για να καλύψει τις ανάγκες των πολιτών 38% των επισκεπτών εστιατορίων στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι προτιμούν να επιλέγουν αυτά που αξιοποιούν τοπικές πρώτες ύλες στα μενού τους. Eίσοδος των My market στο franchising Με ευκολία υλοποίησης για τους franchisees και με την εταιρεία να χρηματοδοτεί το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για ένα κα- τάστημα, Η METRO ΑΕΒΕ, με σταθερή ανάπτυξη από το 1976, μέσω της αλυσίδας καταστημάτων λιανικής My market, πραγματοποιεί μία στρατη- γικής σημασίας κίνηση. Τα My market εισέρχονται δυναμικά στον επι- χειρηματικό χώρο των καταστημάτων της γει- τονιάς, μέσω του μοντέλου franchising και την ονομασία My market Local. Για την ανάπτυξη του δικτύου των My market Local, η εταιρεία επενδύει σε ανθρώπους με τους οποίους μοιρά- ζεται κοινές αξίες. Κάθε νέος franchisee παρα- λαμβάνει έτοιμο ένα κατάστημα, που λειτουργεί στα πρότυπα, στις αρχές και στη σχέση εμπιστοσύνης των εταιρικών καταστημάτων, εξασφαλίζοντάς του σιγουριά, σταθερότητα, επαγ- γελματική ανέλιξη και αξιοπρεπή έσοδα. Παράλληλα, υπάρχει συνεχής καθοδήγηση από την εταιρεία για τη στήριξη των νέων συνεργατών στα πρώτα τους βήματα. Η απόφαση της εταιρείας είναι μια στρατηγική κίνηση επέκτασης του δικτύου της, η οποία στοχεύει σε ανάπτυξη 280 σημείων σε όλη την Ελλάδα σε βάθος δεκαετίας, ενώ για το πρώτο διάστημα, το πλάνο ανάπτυξης επικε- ντρώνεται στην Αττική. Η πρωτοβουλία δίνει την ευκαιρία σε ανθρώ- πους που θέλουν να αποκτήσουν τη δική τους επιχείρηση να κάνουν το επιχειρηματικό βήμα με τα My market Local με πολύ μικρό αρχικό κεφάλαιο. Τα My market Local επικεντρώνονται στην εγγύ- τητα και στην ευκολία, τόσο για τον επιχειρημα- τία που θα προχωρήσει στην επένδυση, όσο και για τον καταναλωτή που θα επιλέξει το κατάστη- μα για τις αγορές του, διατηρώντας παράλληλα τη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η αλυσίδα. Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη από τον Μάιο του 2021 στην Κυψέλη, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία του δεύτερου My market Local στην Καλλιθέα. Η 3αλφα γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με γεύμα «αγάπης» Η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΕΒΕ, με σεβασμό στον άνθρωπο και με έντονο το αίσθημα αλληλεγγύης, ένωσε για ακόμη μία φορά τις δυνάμεις της με το «The Love Van», προσφέροντας φαγητό στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Με αφορμή την Παγκό- σμια Ημέρα Διατροφής, η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΕΒΕ βρέθηκε στην Πλατεία Ασωμάτων με μια πολύ δυνατή εθελοντική ομάδα από εργαζομένους της, μαγειρεύοντας συνολικά πάνω από 200 γεύματα με όσπρια και ρύζια 3αλφα. Οι εθελοντές της 3αλφα και της ομάδας του «The Love Van» αφού μαγείρεψαν μια πολύ θρεπτική συνταγή με κόκκινες φακές και ρύζι basmati, μοίρασαν το φρεσκομαγειρεμένο ζεστό φαγητό σε συναν- θρώπους μας σε ανάγκη. Επίσης στο πλαίσιο των εορτασμών για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, η 3Α σε συνεργασία με την Έφη Κολοβέρου, Κλινική Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, ανέλαβαν να καταρρίψουν όλους τους μύθους και να πουν όλες τις αλήθειες γύρω από το ρύζι, τα όσπρια και τον σωστό τρόπο κατανάλωσής τους, μέσα από ένα Online Quiz! Η NESPRESSO επαναφέρει τον George Clooney στην οθόνη Μαζί με την εκλεκτή καλεσμένη Camille Cottin, οι δύο ηθοποιοί δείχνουν για άλλη μια φορά πού μπορούν να φτάσουν για τον καφέ Nespresso. Οκτώ χρόνια μετά την πρώτη τους συνάντηση επί της οθόνης, ο George Clooney και ο Jean Dujardin ξανασμίγουν στο τελευταίο τηλεοπτικό σίκουελ της Nespresso «Πόσο μακριά θα πήγαινες για τη Nespresso;». Αυτή τη φορά, το δυναμικό δίδυμο συνοδεύεται από την επί της οθόνης φίλη του Jean Dujardin, την ιδιαίτερα ταλαντούχα Camille Cottin – που κάνει το ντεμπούτο της στη Nespresso. Σε αυτό το φιλμ, οι σούπερ σταρ συγκεντρώνονται για να δείξουν στον κόσμο ότι οι γεύσεις του καφέ Nespresso εί- ναι τόσο ακαταμάχητες, που θα έκαναν τα πάντα για να τις έχουν, θέτοντας το ερώτημα στα χείλη όλων: πόσο μακριά θα φτάνατε για την αξέχαστη γεύση ενός Nespresso καφέ; Κάνοντας το ντεμπούτο της στις 15 Νοεμβρίου στην Ελλάδα και σε περισσότερες από 20 ευρωπαϊκές χώρες, η νέα καμπάνια αποτελεί την εξέλιξη της αρχι- κής διαφήμισης του 2014.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=