Food Service τ. 150
8 Wine Spectator @WineSpectator To Wine Spectator παρουσιάζει αυτόν τον μήνα τον Thomas Price, τον πρώτο Αφρικανό Master Sommelier των ΗΠΑ, o oποίος μεγάλωσε χωρίς οικογένεια, εργαζόμενος από νεαρή ηλικία σε επαγγελματικές κουζίνες. Food & Wine @foodandwine Δύο είναι τα υλικά που χρειάζεται κάποιος για να παρασκευάσει τη δική του burrata: κρέμα γάλακτος και κομμάτια τυριού. The CIA @CIACulinary To Culinary Institute of America ιδρύθηκε το 1946 με σκοπό να προσφέρει φαγητό στους βετεράνους του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Έως και σήμερα, το ινστιτούτο συνεχίζει να τιμά τη συνεισφορά των βετεράνων στη χώρα. Hermanos Torres @HermanosTorres Οι αδερφοί Torres βρέθηκαν στο διεθνές συνέδριο Gastromasa, όπου μίλησαν για τη βιωσιμότητα στα εστιατόρια και ειδικά σε μια περίοδο ιδιαίτερα απαιτητική λόγω της ενεργειακής κρίσης. 95% της παραγωγής τροφίμων προέρχεται από τη γη 18% είναι η μέση αύξηση στην τιμή του ψωμιού για το 2022 Tweets Ανανέωση εταιρικής ταυτότητας της TanisFood Με δραστηριότητα στην παραγωγή κατεψυγμένων τροφίμων από το 1992, η TanisFood προ- σφέρει προϊόντα με επιλεγμένες πρώτες ύλες, ελάχιστη δυνατή επεξεργασία και σταθερά υψηλή ποιότητα. Η επεξεργασία των λαχανικών αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις της, σε συνδυασμό με την πολυετή τεχνογνωσία, διατηρεί αναλλοίωτη τη γεύση, τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά αυτών, δημιουργώντας τα πιο φρέσκα κατεψυγμένα που σερβίρονται μέσα σε ελάχιστα λεπτά. Ολοκληρώνοντας 30 χρόνια επιτυχημένης πορείας και έχοντας ξεπεράσει τους στόχους που μέχρι τώρα είχαν τεθεί, η Tanisfood, στο πλαίσιο συνεχούς εξέλιξης, προχωρά σε ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας. Νέο ανασχεδιασμένο λογότυπο, νέες συσκευασίες, ανανεωμένη περιβαλ- λοντική πολιτική, αυστηρότερη πολιτική προσθέτων, αυτοματοποιημένες διαδικασίες ενημέρωσης και ανανέωση της γκάμας των προϊόντων είναι μερικά από τα σημεία που συνθέτουν τους στόχους των επόμενων ετών, διατηρώντας ταυτόχρονα τις αξίες που την προσδιορίζουν και την κατατάσσουν στις κορυφαίες εταιρείες του χώρου. Ο ΣΕΕΜΕ αλλάζει πρόσωπο Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα η εκδήλωση του ΣΕΕΜΕ, στο NJV ATHENS PLAZA, όπου ο Σύνδεσμος παρουσίασε το Νέο του Πρόσωπο σε ένα κλίμα ανανέωσης. Το «παρών» έδωσαν πολιτικοί, φορείς, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι, που είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις αναφορικά με τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο της Εστίασης και της Τουριστικής Βιομηχανίας. Στην ομιλία του, ο Πρό- εδρος του ΣΕΕΜΕ, κύριος Παναγιώτης Μωραΐτης, προέβαλε το νέο όραμα του Συνδέσμου, την αποστολή και τις δράσεις του, μέσα από ένα πλαίσιο σχεδιασμού νέων προο- πτικών και δυνατοτήτων και με κύριο στόχο να συμβάλλει στην ανάπτυξη του κλάδου της Εστί- ασης και της Φιλοξενίας, ενώ μέσα από νέες συνεργασίες προσβλέπει να χαράξει μια δυναμική στρατηγική και να αποτελέσει μια από τις βασικές κινητήριες δυνάμεις, ώστε να οδηγηθεί ο κλάδος σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης. Όραμα του ΣΕΕΜΕ είναι η πρόοδος και η εξέλιξη του εξοπλιστικού κλάδου και η συμβολή με τις ενέργειές του στη συνολική υποστήριξη της Τουριστικής Βιομηχανίας στην Ελλάδα. Μερι- κές από τις δράσεις του Συνδέσμου που θα διεξαχθούν το έτος 2023 είναι η ισχυροποίηση της εικόνας και της δύναμής του μέσω επαφών με κυβέρνηση και φορείς, η στήριξη των μελών σε κρίσιμα ζητήματα μέσω άμεσης και έγκυρης πληροφόρησης και προάσπισης των συμφερόντων τους, η δημιουργία προγραμμάτων εξωστρέφειας σε Ελλάδα και εξωτερικό και η δημιουργία αξιόπιστου συνεργατικού περιβάλλοντος. Με ένα αισιόδοξο μήνυμα έκλεισε η ομιλία του κ. Μωραΐτη, ο οποίος ευχήθηκε για ένα ελπιδοφόρο μέλλον για τον κλάδο της Εστίασης και της Τουριστικής Βιομηχανίας, στο οποίο ο ΣΕΕΜΕ επιθυμεί να συμβάλλει με τις ενέργειες και τις συνεργασίες του! Ο Πρόεδρος του ΣΕΕΜΕ, κ. Παναγιώτης Μωραΐτης
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=