Food Service τ. 150
5-7% αναμένεται να αυξηθούν εντός του 2023 οι τιμές των τροφίμων στον Καναδά 3,9% αναμένεται να αυξηθεί η διεθνής κατανάλωση Vodka έως το 2027 Ξεκινά η Central Wine Fair 2022 Με μεγάλη συμμετοχή οινοποιείων και πληθώρα κρασιών πραγματο- ποιήθηκε η Central Wine Fair 2022, σε εορταστική ατμόσφαιρα, στις 12 Δεκεμβρίου με εξαιρετική δυναμική. Η τρίτη έκδοση της έκθεσης έφερε κάτω από τη στέγη του ξενοδοχείου Grand Hyatt Athens 37 ξεχωριστούς οινοποιούς και το όραμά τους. Όλοι οι παραγωγοί που συμμετείχαν στην εκδήλωση είναι μέλη των ενώσεων της Θεσσαλίας (ENOAΘΕ), της Στερεάς Ελλάδας (ENOAKE) και της Αττικής (ENOAA). Η Central Wine Fair χαρακτηρίζεται από την τεράστια ποικιλομορφία διαφορετικών στυλ κρασιών που προσφέρει. Οι επισκέπτες της έκθεσης δοκίμασαν μέσα σε μία μέρα κρασιά από τον Όλυμπο και τα βουνά της Κεντρικής Ελλάδας, μέχρι την Αττική και τις ακτές της. Η διοργάνωση αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδειχθεί η διαφορετικότητα των περιοχών αλλά και τα κοινά τους χαρακτηριστικά. Πίσω από τα stands, οι παραγωγοί ήταν πρό- θυμοι να ξεναγήσουν το κοινό στα ξεχωριστά terroir, στις μοναδικές οινοποιήσεις αυτοχθόνων και διεθνών ποικιλιών, αλλά και σε ιδιαίτε- ρα στυλ κρασιών. Η Central Wine Fair συγκέντρωσε όλες τις καινούριες προσπάθειες, τους πειραματισμούς και τις αναζητήσεις των σπουδαίων παραγω- γών που φιλοξενεί. Η εκδήλωση απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε οινόφιλους και έχει σχεδιαστεί από τις περιφερειακές ενώσεις με σκοπό να προβάλλει την ποιότητα, τη διαφορετικότητα, και την ταυτότητα των κρασιών από τις τρεις σπουδαίες αμπελουρ- γικές περιοχές. Η έκθεση αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τους επαγγελματίες που θα αναζητήσουν κλασικά αγαπημένα αλλά και πολλαπλές καινούριες ανακαλύψεις. Νέες συνεργασίες για την αλυσίδα εστίασης Εverest Ο όμιλος εστίασης Vivartia προχωρά στην υλοποίηση της νέας της στρατηγικής ανάπτυξης με ανανέωση του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας Everest, με καινούριες συνεργασίες με franchisees και νέες προϊοντικές προτάσεις με την υπογραφή του Chef - Everest Brand Ambassador Βασίλη Καλλίδη. Ήδη όπως αναφέρει ο CEO του Ομίλου, Ανδρέας Τσουκάλης, το 60% των καταστημάτων everest έχει ανακαινιστεί ενώ το 90% του δικτύου λειτουργεί μέσω συνεργασιών δικαιόχρησης. Μάλιστα, για να επιταχύνει τη διαδικασία των ανακαι- νίσεων, η εταιρεία δίνει κίνητρα στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Παράλληλα, η διοίκηση του ομίλου επικεντρώνεται στην ανάπτυξή της σε αεροδρόμια και εμπορικά κέντρα, με νέα καταστήματα να δη- μιουργούνται στους χώρους αυτούς με τη μορφή της δικαιόχρησης. «Για να παραμείνεις στην κορυφή, πρέπει να γνωρίζεις πώς να εξε- λίσσεσαι» ανέφερε χθες, μεταξύ άλλων, ο CEO του Ομίλου Vivartia και πρόεδρος του Ομίλου Goody’s-Everest, Αθανάσιος Παπανικολάου. «Ημέρες Τοπικής Γαστρονομίας» στη Μεσσηνία Στον νέο χώρο της Κεντρικής Αγοράς Καλαμάτας πραγματοποιή- θηκαν στις αρχές Δεκεμβρίου οι ανοικτές δράσεις στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ημέρες Τοπικής Γαστρονομίας στην Καλαμάτα» με έκθεση οίνου, ποτών και αποσταγμάτων μεσσηνιακής παραγωγής. Παράλληλα με την έκθεση των τοπικών προϊόντων, διοργανώθηκαν γευσιγνωσίες οίνου και ελαιολάδου στις οποίες συμμετείχε πλήθος επισκεπτών. Η διοργάνωση έφερε την υπογραφή του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Καλαμάτας. Στην εκδήλωση ενημέρωσης, ο Δήμος παρουσίασε το νέο λογότυπο του προορισμού που περιλαμ- βάνει την ελιά. 9
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=