Page 6 - Οδηγός Μαζικής Εστίασης 2013

Το 2013 ξεκίνησε με προσδοκίες για ανάκαμψη της αγοράς και ενίσχυση
της ρευστότητας. Τα προβλήματα στον κλάδο της εστίασης θεωρούνται κάτι
περισσότερο από δεδομένα με μόνες λύσεις την αλλαγή της φορολογίας και
την παροχή κινήτρων για την προσέλκυση νέων επενδύσεων.
Oι επιχειρήσεις του επισιτισμού, προσπαθώντας να ανταποκριθούν στις προκλή-
σεις της εποχής, αναζητούν τρόπους ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του προ-
σφερόμενου προϊόντος τους. Έτσι, οι ίδιες στρέφονται στη βελτίωση της ποιότητας
των πρώτων υλών τους, στον εμπλουτισμό του εδεσματολογίου τους, στην αναβάθ-
μιση των διαδικασιών παραγωγής και στη συμπίεση του λειτουργικού κόστους τους.
Σε αυτήν την περίοδο συνεχούς «αναζήτησης» οικονομικών, αλλά αξιόπιστων και αξιό-
λογων λύσεων, ο «Οδηγός Προμηθευτών Μαζικής Εστίασης» αποσκοπεί να αποτελέσει
έναν πολύτιμο βοηθό των επαγγελματιών του επισιτιστικού κλάδου. Με ανανεωμένο
περιεχόμενο και πληθώρα επιλογών σε κάθε κατηγορία προμηθευτών, ο Οδηγός Προμη-
θευτών Μαζικής Εστίασης προσφέρει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα να αναζητήσουν
εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα κάθε είδους προϊόντα και υπηρεσίες.
Σε μία εποχή που απαιτεί ευελιξία και γρήγορη προσαρμογή στις απαιτήσεις των καταναλωτών
χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, οι επιχειρηματικές αποφάσεις
πρέπει να είναι απόλυτα ισορροπημένες και ορθολογικές, καθώς το έντονα ανταγωνιστικό περι-
βάλλον δεν επιτρέπει άλλους ερασιτεχνισμούς. Ο επαγγελματισμός και ο σεβασμός απέναντι στον
πελάτη, που εκφράζονται μέσα από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, μπο-
ρούν να λειτουργήσουν ως παράγοντες ανάπτυξης των επιχειρήσεων της εγχώριας εστίασης. Μαζί
με υπομονή, επιμονή και αξιοπρέπεια, το 2013 η εικόνα μπορεί να αλλάξει και ο κλάδος να αποκτήσει
νέο προσανατολισμό.
Μάγδα Πειστικού
editorial