ειδήσεις
10
Ο
ΕΦΕΤ ενημερώ-
θηκε από τις αρχές
της Αυστραλίας σχετικά
με την απόρριψη στα
σύνορα ενός προϊόντος
ταχινιού, ελληνικής
προέλευσης, επειδή
ανιχνεύτηκε σε αυτό η
παρουσία salmonella
spp. Το ανωτέρω προϊόν,
σε συνέχεια ελέγχων του
ΕΦΕΤ, διαπιστώθηκε ότι
έχει διακινηθεί και στην
εγχώρια αγορά. Πρόκει-
ται για το προϊόν με την
εμπορική ονομασία «Εξαι-
ρετικό παρασκεύασμα
από ταχίνι χωρίς ζάχαρη
και χωρίς σάκχαρα με
διαιτητικές ίνες και γλυ-
καντικά». Το προϊόν είναι
σε συσκευασία των 450
γρ., με αριθμό παρτίδας
LOT 10014480 και ημερο-
μηνία λήξης 30.12.2018,
που παρασκευάζεται από
την εταιρεία «Κοσμίδη
– Γαβρίλη Χαλβάς Δραπε-
τσώνας», Αγίου
Δημητρίου 7-9, Δραπε-
τσώνα Πειραιάς.
Ο ΕΦΕΤ ζήτησε την άμεση
ανάκληση του συνόλου
τής εν λόγω παρτίδας του
ανωτέρω προϊόντος και
ήδη βρίσκονται
σε εξέλιξη οι σχετικοί
έλεγχοι.
Ανάκληση
μη ασφαλούς
ταχινιού
50 χρόνια ιστορίας Όλυμπος
ΘΕΣγάλα: Αναζητά συνεργάτες στην Αθήνα
Α
κόμα μια διάκριση για την εταιρεία Όλυμπος,
που χάρη στη μακρόχρονη παρουσία της στην
ελληνική αγορά και στις σχέσεις ζωής με τους
Έλληνες καταναλωτές κέρδισε το Ασημένιο Βραβείο
στο διαγωνισμό Αιωνόβια Brands. Ο συγκεκριμέ-
νος διαγωνισμός διοργανώνεται για τρίτη συνεχή
χρονιά, από το οικονομικό περιοδικό «The Business
Review» και τη ΜΚΟ Εστία των managers, και σκο-
πός του είναι να αναγνωρίσει τη διαρκή προσπάθεια
και τον καθημερινό αγώνα των επιχειρήσεων, που
επί σειρά ετών προσφέρουν τα προϊόντα τους και
συμβάλλουν στην ανάπτυξη και την ευημερία της χώρας μας. Η εταιρεία Όλυ-
μπος όλα αυτά τα χρόνια παραμένει πιστή στη φιλοσοφία και στις αξίες της
και αισθάνεται υπερηφάνεια για τη βράβευση, αλλά και δέσμευση, ώστε να
συνεχίσει να προσφέρει πάντα προϊόντα κορυφαίας ποιότητας σε όλους.
Σ
υνεχίζοντας την παράδοση των τελευταίων ετών, η Amstel έδωσε το δυναμικό «παρών»
στα πιο επιτυχημένα μουσικά φεστιβάλ. Αναλυτικότερα, ήταν χορηγός του Rockwave
Festival 2017 που πραγματοποιήθηκε στο Terra Vibe από 30 Ιουνίου έως και 2 Ιουλίου. Η
Amstel συνόδευσε μοναδικά τρεις φεστιβαλικές ημέρες και προέτρεψε το κοινό να συμετά-
σχει στο διαδραστικό Amstel Dark
Room, το οποίο κέρδισε τις εντυπώσεις.
Εκεί, σε έναν απόλυτα σκοτεινό θάλαμο,
οι παίκτες καλούνταν να πετύχουν τοπο-
θετημένους στο χώρο στόχους, σε
συγκεκριμένο χρόνο, αποκλειστικά και
μόνο με την καθοδήγηση των φίλων
τους, που τους παρακολουθούσαν από
μια οθόνη τοποθετημένη έξω από το
Amstel Dark room..
Ο
συνεταιρισμός ΘΕΣγάλα προχωρά στην εφαρμογή του πλάνου επέκτασής του για τα επόμενα έτη.
Μετά τη Θεσσαλονίκη, όπου ξεκίνησε και συνεχίζεται η ανάπτυξη συνεργασιών μέσω franchise,
ο ΘΕΣγάλα ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας για την εύρεση συνεργατών και στην Αθήνα,
όπου σήμερα διαθέτει 30 καταστήματα, ενώ με την εφαρμογή του νέου πλάνου στοχεύει στη δημι-
ουργία επιπλέον 30 μέσα στο επόμενο έτος, σε γειτονιές που δεν διαθέτουν σημείο πώλησης των
προϊόντων ΘΕΣγάλα. Η διαδικασία εύρεσης νέων συνεργατών έχει ήδη ξεκινήσει, με εκδήλωση
ενδιαφέροντος στην ιστοσελίδα
. και αφορά τόσο τα υπάρχο-
ντα καταστήματα όσο και πρόσθετες, χαρτογραφημένες από το συνεταιρισμό, περιοχές. Το πλάνο
ανάπτυξης των καταστημάτων προβλέπει και τη μετατροπή των σημείων πώλησης σε γωνιές συνε-
ταιρισμών και Ελλήνων παραγωγών με καθημερινά είδη διατροφής, ενώ επεκτείνει το εξελιγμένο
σύστημα ελέγχου και διασφάλισης ποιότητας που διαθέτει και στα νέα καταστήματα.
H Amstel χορηγός
στα καλύτερα φεστιβάλ του καλοκαιριού