Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 11 - page 12

12
ειδήσεις
Η Philip Morris International ανέ-
πτυξε μια εφαρμογή για τον
έλεγχο της γνησιότητας των
πακέτων που φέρουν τα σήματα
της Παπαστράτος και της Philip
Morris International. Η νέα πρω-
τοποριακή εφαρμογή Check Now
εντάσσεται στο πλαίσιο της πρω-
τοβουλίας για την καταπολέμηση
του παράνομου εμπορίου καπνι-
κών προϊόντων. Η Ελλάδα είναι η
πρώτη χώρα παγκοσμίως που θα
διαθέτει αυτή την εφαρμογή.
Η εφαρμογή Check Now είναι
διαθέσιμη δωρεάν σε όλα τα λει-
τουργικά συστήματα και επιτρέπει
στους ενήλικους καταναλωτές να
ελέγχουν, απλά και σε πραγμα-
τικό χρόνο, αν το προϊόν που
αγόρασαν είναι γνήσιο και αν
κυκλοφορεί νόμιμα στην Ελλάδα.
Με την κάμερα της κινητής
συσκευής του, ο καταναλωτής
σκανάρει τον κωδικό που βρίσκε-
ται εκτυπωμένος στο κάτω μέρος
της συσκευασίας του προϊόντος
και η εφαρμογή τον ενημερώνει
άμεσα σχετικά με τη γνησιότητα
του κωδικού, καθώς και αν το
προϊόν προορίζεται για πώληση
στην Ελλάδα.
Η Ελλάδα επιλέχθηκε ως η πρώτη
χώρα παγκοσμίως για τη διάθεση
της εφαρμογής Check Now, κάτι
που μόνο τυχαίο δεν είναι. Το 2016
το 18,8% των τσιγάρων που κατα-
ναλώθηκαν στην Ελλάδα ήταν
παράνομα (μελέτη SUN της
KPMG), ποσοστό υπερδιπλάσιο σε
σχέση με τον αντίστοιχο μέσο όρο
της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Check Now:
Εφαρμογή
της Παπαστράτος
2 Χρυσά βραβεία για τα αποστάγματα Τυρνάβου
Οδηγίες από την Ε.Ε. στα ασφαλιστικά συμβόλαια
Το εκλεκτό προϊόν, παλαιωμένο
Τσίπουρο Κατσάρος κατέκτησε το
Χρυσό βραβείο ανώτερης γεύσης
όπως επίσης και το Ούζο Κατσάρος
στον εξαιρετικά απαιτητικό δια-
γωνισμό Taste Olymp Awards.
Η Κατσάρος αποστάγματα είναι
μια οικογενειακή επιχείρηση 4
γενεών που εδρεύει στον Τύρ-
ναβο. Το παλαιωμένο Τσίπουρο
Κατσάρος έχει γεύση από τραγανά
δαμάσκηνα, καβουρδισμένα αμύ-
γδαλα και επίγευση φρέσκιας
βανίλιας. Για 3 χρόνια ξεκουρά-
στηκε και ισορρόπησε το
χαρακτήρα του, πήρε χρώμα ζωηρού κεχριμπαριού και τώρα έχει μαζί του αρώματα σοκολά-
τας και λευκών λουλουδιών.
Τέλος στα ψιλά γράμματα των ασφαλιστικών συμβολαίων βάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση με
οδηγία της που θέλει εφεξής κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο να συνοδεύεται από έντυπο πλη-
ροφοριών, το περιεχόμενο του οποίου θα καθορίζεται από την Ε.Ε. και θα είναι το ίδιο για όλες
τις εταιρείες, σε όλα τα κράτη-μέλη. Το έντυπο αποσκοπεί στην ξεκάθαρη και σαφή ενημέ-
ρωση του καταναλωτή για την ασφαλιστική κάλυψη που έχει αγοράσει. Το έντυπο θα
περιλαμβάνει ουσιαστικά περιληπτική παρουσίαση της ασφαλιστικής κάλυψης, έτσι ώστε να
γίνεται απολύτως κατανοητή από όλους τους ασφαλισμένους. Το έγγραφο είναι λεπτομερώς
σχεδιασμένο και τυποποιημένο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όχι μόνον ως προς το είδος της
πληροφορίας που θα παρέχει αλλά και ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα την παρέχει. Οι
πληροφορίες που περιέχει αφορούν το είδος της ασφάλισης, σε τι ασφαλίζεται, σε τι δεν
ασφαλίζεται, ποιοι περιορισμοί υπάρχουν στην κάλυψη, ποιες είναι οι υποχρεώσεις του
ασφαλισμένου, πότε και πώς θα πληρώνει, πότε θα αρχίζει και πότε θα λήγει η κάλυψη και
τέλος πώς θα μπορεί να ακυρώνει τη σύμβαση. Σημειωτέον, ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στην
προσπάθειά της να εναρμονίσει την ιδιωτική ασφαλιστική αγορά, αλλά και να ενισχύει την
αποταμίευση με βάση ενιαίους κανόνες, προωθεί τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού ασφα-
λιστικού προϊόντος (Pan European Personal Pensions - PEPP).
Η πορεία των αναψυκτικών στην Ελλάδα
Με βάση στοιχεία της Nielsen, ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεών των αναψυκτικών γίνε-
ται στα μικρά σημεία λιανικής και συγκεκριμένα στα περίπτερα (σ.σ. τα αναψυκτικά είναι
προϊόντα επιθυμίας). Ο συγκεκριμένος κλάδος πέρασε σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης
έστω και αν αυτή περιορίζεται μέχρι στιγμής στον όγκο πωλήσεων.
Αναλυτικότερα, ο τζίρος από τις αρχές του χρόνου έως και τα μέσα Ιουλίου άγγιξε τα
98,911 εκατ. ευρώ από 99,449 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν (-0,5%)
με τον όγκο πωλήσεων να καταγράφει ανάπτυξη έστω και οριακή της τάξεως του 0,3%.
Στους κερδισμένους της κατηγορίας συγκαταλέγονται τα ελληνικά brands που καταγρά-
φουν ανάπτυξη. Ωστόσο το μερίδιό τους και οι πωλήσεις τους, τόσο σε αξία όσο και σε
όγκο, αποτελούν μικρό μέρος της συνολικής πίτας, το μεγαλύτερο κομμάτι της οποίας
ελέγχεται από την Coca Cola 3E.
1...,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,...100
Powered by FlippingBook