Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17
44 οδηγός HOW ΤΟ To Hyperlocal Marketing σε 8 «βήματα»! 1 Για να δημιουργήσετε τη σελίδα της δικής σας επιχείρη- σης στο Facebοok, θα πρέπει να έχετε ένα προσωπικό προφίλ στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύ- ωσης, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι. Αφού εισέλθετε λοιπόν σε αυτό, η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ξεκινήστε πατώντας το κουμπί που βρίσκεται επάνω δεξιά στο «βελάκι» και επιλέξτε «Δημιουργία Σελίδας». 3 Ανεβάστε μια εικόνα προφίλ (π.χ. το λογότυπό σας ή μια ωραία φωτογραφία του καταστήματός σας) και φωτο- γραφία εξωφύλλου. Προσέξτε τις διαστάσεις για να φαίνεται σωστά η σελίδα, χωρίς κείμενα δεξιά και αριστερά ώστε να εμφανίζεται σωστά ακόμη και σε οθόνες κινητών τηλε- φώνων. 2 Στη συνέχεια, επιλέξτε «Επιχείρηση ή επωνυμία» και γράψτε το όνομα της επιχείρησής σας. Καλό θα είναι να μην επιλέξετε τη φορολογική σας επωνυμία, αλλά το όνομα με το οποίο είναι γνωστή στους πελάτες σας. Αν υπάρχει το συγκεκριμένο όνομα σε άλλη σελίδα, πιθανότατα θα πρέπει να το διαμορφώσετε κάπως διαφορετικά (π.χ. αντί για ελληνικά να το γράψετε στα αγγλικά). 4 Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία του Facebook ακολουθώ- ντας τα βήματα για να προσελκύσετε κοινό στη σελίδα σας. Προσκαλέστε τους φίλους σας και κάντε κοινοποιή- σεις της σελίδας στο προσωπικό προφίλ σας, κρατώντας έναν φιλικό τόνο στο συνοδευτικό κείμενο που να ταιριάζει με τον χαρακτήρα σας. Προωθήστε διαδικτυακά την επιχείρησή σας μέσω του Facebook και στοχεύστε αποκλειστικά σε εν δυνάμει πελάτες σας.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=