Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17
συνέντευξη 62 Μια ελληνική επιχείρηση χυμών κέρδισε το «στοίχημα» της ανάπτυξης Με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα την ποιότητατωνπρώτωνυλών, τιςεπενδύσεις στην έρευνακαι τηνανάπτυξηκαινοτόμων προϊόντων, αλλά και εστιάζοντας στο «κανάλι» των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, η ελληνική, οικογενειακή επι- χείρηση των αδελφών Χριστοδούλου, κατάφερε να κερδίσει τα δικά της μερίδια τόσο στην εγχώρια αγορά, όσο και στο εξωτερικό. Σ ύμφωνα με τον κ. Αλέξανδρο Χριστοδούλου, υπεύ- θυνο Πωλήσεων της εταιρείας: «Το “μυστικό” της επιτυχίας κρύβεται στην τεχνογνωσία και στην αγάπη για την εταιρεία και για τη δημιουργία που μας μεταλαμπάδευσε ο πατέρας μας». «Ο καταναλωτής δεν πείθεται με τα λόγια αλλά με τη γεύση. Η οικογένειά μας από το 1955 μέχρι σήμερα, πορεύεται με τις αρχές της τιμιότητας, της ειλικρίνειας και της έρευνας: Την τιμιότητα ως προς τους συνεργάτες της, την ειλικρίνεια ως προς τους καταναλωτές και την έρευνα για τη δημιουργία πρωτότυπων προϊόντων». Πάνω σε αυτή την άποψη του κ. Γιάννη Χριστοδούλου, ιδρυτή της εταιρείας, έχει στηθεί μία από τις πλέον ανα- πτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις στον τομέα των φυσικών χυμών, η οποία όχι μόνο έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην εγχώρια αγορά, αλλά πλέον ανταγω- νίζεται κολοσσούς του κλάδου, σε πάνω από 90 χώρες Οικογένεια Χριστοδούλου Τoυ Bάιου Τασούλα
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=