Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

αναψυκτικα Αφιέρωμα 70 κών, με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, μόνο με φυσικά γλυκαντικά. Όσον αφορά το σύνολο της αγοράς, και με βάση τα στοιχεία της Infobank Hellastat, η Coca-Cola καταλαμ- βάνει την πρώτη θέση με 67,3%, ενώ στη δεύτερη θέση έχει περάσει πλέον η Λουξ με ποσοστό κοντά στο 10%, ξεπερνώντας την Pepsico- Ήβη, που έπεσε στην τρίτη θέση. Σημαντικά μερίδια έχουν όμως πλέον και brand όπως η Έψα και το Γεράνι, αλλά και η Φιόνα, το Νέκταρ, η ΒΑΠ, η Φήμη, τα αναψυκτικά Ζαργιανάκη στην Κρήτη κ.ά. Ελληνική ανάπτυξη με επένδυση στην καινοτομία Δίνοντας έμφαση στην εξωστρέφεια, στην καινοτομία, στη διατήρηση της παράδοσης και επενδύοντας στην ποιότητα, οι ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών φαίνεται να έχουν κερ- δίσει τη «μάχη» με την κρίση, λανσάροντας διαρκώς νέα προϊό- ντα, κάνοντας μελλοντικά σχέδια επέκτασης, ανοίγματα στις αγορές του εξωτερικού και αφαιρώντας παράλληλα σημα- ντικά μερίδια από τις μεγάλες πολυεθνικές του κλάδου. Παρά τη συρρίκνωση της αγοράς του ελληνικού αναψυκτικού τα προηγούμενα χρόνια, πλέον γίνεται λόγος για επάνοδο των ελληνικών προ- Η μαστίχα είναι... «mast» στα αναψυκτικά Ένα μοναδικό προϊόν στην κατηγορία των ανα- ψυκτικών, έχει λανσάρει και η εταιρεία Άνεμος από τη Χίο, αφού η σειρά Mast, αποτελείται από ανθρακούχα ανα- ψυκτικά με φυσική μαστίχα Χίου. Χωρίς συντηρητικά, χωρίς επιβλαβή χημικά, θέλει να αναδείξει τις ευεργετικές ιδιό- τητες της μαστίχας Χίου, η οποία και αποτελεί το σήμα κατατεθέν του νησιού, αλλά και ένα προϊόν με μεγάλη απήχηση και στο εξωτερικό. Αναψυκτικά με μεταλλικό νερό Βίκος Τη δική της σειρά αναψυκτικών έχει λαν- σάρει τον τελευταίο καιρό και η εταιρεία Βίκος, πρωτοτυπώντας στην αγορά, αφού πρόκειται για 11 προϊόντα που είναι και τα μόνα με φυσικό μεταλλικό νερό από την πηγή Ζαγοροχώρια. Η ηπειρωτική εταιρεία έχει δημιουργήσει μάλιστα και τρία νέα προϊόντα με γλυκαντικό από το φυτό στέβια προσφέροντας έτσι νέες επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δεί- κτη. Πρόκειται για τα Βίκος Cola, Βίκος Πορτοκαλάδα με ανθρακικό και Βίκος Λεμονάδα. Ροζ Λεμονάδα από την Έψα Το νέο φρουτένιο αναψυκτικό της Εψα έχει ροζ χρώμα, αφού πρό- κειται για μια Pink Lemonade. Μια ροζ λεμονάδα δηλαδή, το χρώμα της οποίας επιτυγχάνε- ται από το συνδυασμό ελληνικών λεμονιών, με ροζ γκρέιπφρουτ. Πρόκειται για ένα ακόμα καινοτόμο προϊόν από την Έψα, η οποία ήταν και η πρώτη που λάνσαρε αναψυκτικά με στέ- βια στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει ήδη βραβευθεί σε διεθνείς διαγωνι- σμούς ποιότητας. Ενισχύεται η σειρά Λουξ Plus ‘n Light Τα νέα, καινοτόμα αναψυκτικά Λουξ Plus ‘n Light είναι τα πρώτα αναψυκτικά στην κατηγορία light, μόνο με φυσικά γλυκα- ντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέ- λευσης), χωρίς προσθήκη ζάχαρης και 60% λιγότε- ρες θερμίδες. Συγκεκριμένα, η νέα αυτή γενιά αναψυκτι- κών αποτελεί την απάντηση της Λουξ στη νέα καταναλω- τική τάση και σήμερα διατίθενται στην αγορά σε τρεις γεύσεις (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, Λουξ cola), ενώ σύντομα η νέα προϊοντική γκάμα της εταιρείας θα εμπλουτιστεί και με νέες γεύσεις. Light επιλογές από τη ΒΑΠ Στην κατεύθυνση των πιο υγιεινών επι- λογών, κινείται και η εταιρεία ΒΑΠ, η οποία διαθέτει ένα από τα καθιερωμένα brand στις μπίρες και τα αναψυκτικά, με νέες προσθήκες και σε χυμούς και φρέ- σκο τσάι. Η ροδίτικη εταιρεία βρίσκεται στο τελικό στάδιο για το λανσάρισμα μία νέας σειράς με αναψυκτικά λάιτ, που θα έχουν λιγότερες θερμίδες και γλυκαντικά από το φυτό στέβια. Στο πρώτο στάδιο, η ΒΑΠ θα φέρει στην αγορά τα νέα προϊόντα στην κατηγορία της πορτοκαλάδας και της λεμονάδας. Τα αναψυκτικά των εταιρειών που συμ– μετέχουν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, φέρουν στη συσκευασία τους το ειδικό ελληνικό σήμα που ανταπο– κρίνεται στο τρίπτυχο έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία στην Ελλάδα. Νέα και καινοτόμα προϊόντα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=