Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 17

76 αναψυκτικα Αφιέρωμα τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στα έντυπα μέσα. Με χαρακτηριστικά σλόγκαν, όπως τα… «ΕΨΑρωσες» και «ΛΟΥΞαρω», προβαίνουν σε πλήθος προωθητικών ενεργειών, μεταξύ των οποίων και η παρουσία τους σε διαγωνισμούς, εκθέσεις και χορηγικά προγράμματα. Στόχευση στην ανάδειξη της συσκευασίας Αν και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις αποτελούν τον δημο- φιλέστερο τρόπο για τη βελτίωση της φήμης και της αναγνωρισιμότητας μιας μάρκας, η συσκευασία και η εντύπωση που προκαλεί στους καταναλωτές είναι υψί- στης σημασίας για τις εταιρείες. Οι ελληνικές βιομηχανίες, αναγνωρίζοντας την επίδραση του marketing στη σύγχρονη αγορά, έχουν ριχτεί στη «μάχη» της συσκευασίας, επιδιώκοντας να ξεχωρίσουν στο ράφι και στα ψυγεία υιοθετώντας ξεχωριστή ταυτό- τητα. Πολλές ετικέτες είτε νέες είτε παλαιότερες ανανεώνονται για να παραμείνουν στο μυαλό του κοι- νού στο οποίο απευθύνονται, ακολουθώντας τα trends. Νέες συσκευασίες χάρτινες, πλαστικές, γυάλινες, πιο φιλικές προς το περιβάλλον, με έξυπνο άνοιγμα για εύκολη χρήση, δίνουν αέρα ανανέωσης στα προϊόντα, ενώ διαπιστώνεται και μια τάση επανασχεδιασμού της ταυτότητας των αναψυκτικών με αναφορές στο ελλη- νικό design προηγούμενων δεκαετιών. Τα αναψυκτικά πλέον κυκλοφορούν σε μια ευρεία γκάμα συσκευα- σιών των 250ml, 330ml, 500ml και 1,5lt. Μ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=