Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18
32 ρεπορτάζ ΕΚΘΕΣΗ Μini Μarket: Η καθιερωμένη έκθεση για μίνι μάρκετ και περίπτερα αναμένεται να εμφανιστεί ανανεω- μένη φέτος και με 2 εκθέσεις σε 1. Πώς προέκυψε αυτή η αλλαγή; Βασίλης Μπάρκας: Η έκθεση, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του κλάδου της λιανικής, έρχεται φέτος ανα- νεωμένη, ενσωματώνοντας την επιτυχημένη πορεία 6 ετών της παλιάς «Super Market, Mini Market & Περίπτερο» με το άνοιγμα στην αγορά τροφίμων και ποτών. Η Market Expo απευθύνεται πλέον στο σύνολο της αγοράς και επιχειρεί να προσελκύσει στοχευμένους επισκέπτες τόσο από τη λιανική όσο και από την εστί- αση, τον ξενοδοχειακό κλάδο κ.λπ . Η Market Expo είναι η εξέλιξη της προηγούμενης διοργάνωσης και αποκτά σαφώς εντονότερο ενδιαφέρον, ενώ θα επιχειρήσει να καταστεί το κύριο εργαλείο για όλους τους επαγγελμα- τίες της αγοράς τροφίμων και ποτών, από το σούπερ μάρκετ έως το εστιατόριο και τους χονδρέμπορους και διανομείς τους. Σε παράλληλη διοργάνωση, πραγματο- ποιείται η Έκθεση Περίπτερο, η εξειδικευμένη έκθεση για τα περίπτερα και τη μικρή λιανική, που παρουσιάζει καπνικά, ζαχαρώδη και ψιλικά και θα αποτελέσει το μεγάλο γεγονός για όλη τη μικρή λιανική. Μ.Μ.: Ποια είναι η ανταπόκριση των εκθετών στα νέα δεδομένα; Υπάρχουν νέοι εκθέτες και σε ποιες κατηγορίες προϊόντων δραστηριοποιούνται οι περισ- σότεροι; Β.Μ.: Ο κλάδος των τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα είναι ένας ιδιαίτερα δυναμικός κλάδος, με έντονη επι- χειρηματική δραστηριότητα τόσο εντός αλλά και εκτός συνόρων. To νέο άνοιγμα της Market Expo στη συγκε- κριμένη αγορά προσέλκυσε και προσελκύει ολοένα και περισσότερους επαγγελματίες που θέλουν να αυξήσουν το δίκτυο των πωλήσεών τους, παρέχοντάς τους ταυτό- χρονα την απαραίτητη γνώση για την καλύτερη αξιοποίηση των προϊόντων τους και τη συνολικά ποιοτι- κότερη παροχή υπηρεσιών. Το άνοιγμα αυτό αποτυπώνεται στις συμμετοχές νέων εκθετών, που αντιπροσωπεύουν αυτή τη φορά πολλαπλές κατηγορίες προϊόντων, καλύπτοντας όλο το φάσμα των προϊόντων και υπηρεσιών της αγοράς. Ανάμεσα στις κατηγορίες αυτές θα μπορούσε κανείς να ξεχωρίσει τα προϊόντα delicatessen, τα παραδοσιακά προϊόντα Ελλήνων παραγωγών απευθείας από κάθε γωνιά της χώρας και τους ξηρούς καρπούς. Σε ό,τι αφορά την Έκθεση Περί- πτερο, θα βρίσκονται κορυφαίοι προμηθευτές, οι οποίοι θα παρουσιάσουν όλες τις τελευταίες εξελίξεις σε καπνικά προϊόντα, ηλεκτρονικά τσιγάρα (device pod system, dry herb, CBD κ.ά.), ψιλικά και ζαχαρώδη. Μ.Μ.: Τι διαφορετικό και τι καινούργιο θα ανακαλύ- ψουν στη φετινή έκθεση όσοι βρεθούν από 5-7 Οκτωβρίου στο Metropolitan Expo; Β.Μ.: H Market Expo, φέτος, αλλάζει φυσιογνωμία. Ανταποκρίνεται πλήρως στους νέους συσχετισμούς της αγοράς και αναδεικνύεται σε μια έκθεση τροφίμων και ποτών διεθνών προδιαγραφών. Μαζί με τις συμ- μετοχές των εκθετών, για άλλη μια φορά θα δώσουν το παρών περιφέρειες από όλη την Ελλάδα, με επιλεγ- μένους παραγωγούς που θα παρουσιάσουν απευθείας τοπικά προϊόντα ανώτερης ποιότητας, δίνοντας μια εξαιρετική ευκαιρία στους επαγγελματίες του κλάδου της λιανικής, αλλά και της εστίασης, να γνωρίσουν από κοντά τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά και να τους δώσουν τη θέση που τους αξίζει στο ράφι ή στο τρα- Market Expo & Περίπτερο: «Κύριο εργαλείο για όλους τους επαγγελματίες της αγοράς τροφίμων και ποτών» Με διαφορετικό όνομα, νέα σύνθεση, πολλούς καινούργιους εκθέτες, αλλά με σταθερό στόχο τη σύν- δεση των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων με τους επαγγελματίες επισκέπτες, τα καταστήματα, τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα σούπερ μάρκετ, τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, διεξάγεται από τις 5-7 Οκτωβρίου η Έκθεση Market Expo & Περίπτερο. Ο κ. Βασίλης Μπάρκας, υπεύθυνος marketing της διοργανώτριας εταιρείας ROTA, μίλησε στο περιοδικό μας για τις αλλαγές στην έκθεση, τους στόχους της, αλλά και τους λόγους που θα πρέπει να την επισκεφτούν οι επαγγελματίες της αγοράς. Βασίλης Μπάρκας, υπεύθυνος marketing ROTA AE
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=