Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18
55 ρεπορτάζ Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει αυξήσει τις επι- λογές για τους υποψήφιους franchisees, δίνοντας τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε μικρό επαγγελματία να επιλέξει το δικό του branded κατάστημα, με βάση και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της εταιρείας, εξηγεί στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» το πώς και το γιατί να επιλέξει ένας επαγγελματίας του κλάδου να συνεργαστεί με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Mini Market: Το franchise της AB Βασιλόπου- λος απευθύνεται και σε επιχειρηματίες που έχουν ήδη μίνι μάρκετ; Γιατί να μετατρέψουν το κατάστημά τους σε ΑΒ; Δημήτρης Παπαχρυσάνθου: Tα σχήματα franchise μας απευθύνονται τόσο σε έμπειρους επαγγελματίες του κλάδου, όσο και σε νέους που επιθυμούν να δραστηρι- οποιηθούν στο λιανεμπόριο. Η συνεργασία με την AB Βασιλόπουλος προσφέρει τη δυνατότητα στους επιχει- ρηματίες να αντεπεξέλθουν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και να επιτύχουν τους στόχους τους μέσα από τη συνεχή υποστήριξη των εξειδικευμέ- νων ομάδων μας, που από την πρώτη στιγμή δημιουργίας ή μετασχηματισμού του καταστήματος και καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του βρίσκονται στο πλευρό τους. Η πρόταση συνεργασίας που ανα- πτύσσουμε βασίζεται στη λειτουργία ευέλικτων καταστημάτων, κοντά στους ρυθμούς, στον τόπο και τρόπο ζωής αλλά και στις ανάγκες των πελατών. Το χαρακτηριστικό σήμα ΑΒ συμβάλλει, ώστε οι κατανα- λωτές να αντιλαμβάνονται άμεσα τη σχέση με το brand μας. Βελτιώνοντας συνεχώς τους κυριότερους τομείς λειτουργίας, που αφορούν στην ανταγωνιστική τιμολο- γιακή πολιτική, στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, στην υγιεινή και ασφάλεια των τροφίμων, την τεχνολογία για την εξυπηρέτηση του πελάτη, τα συστήματα logistics για αποθήκευση και εφοδιασμό, την επικοινωνία και προώθηση των πωλήσεων και τα προγράμματα πιστότητας, η ΑΒ θέτει τις βάσεις για την ανάπτυξη μιας υγιούς και επιτυχημένης επιχείρησης. Μ.Μ.: Τι περιλαμβάνει το νέο επιχειρηματικό μοντέλο franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος «Το δικό σου»; Δ.Μ.: Το «δικό μας & δικό σου ΑB Shop & Go», η νέα μας πρόταση δικαιόχρησης, αποτελεί εξέλιξη του ήδη επιτυχημένου μοντέλου AB Shop & Go, ενός σχήματος που έχει κατακτήσει τα αστικά κέντρα. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά που παρέχει διευρύνουν τις επιλογές στο εγχώριο franchise, ενώ παράλληλα θέτουν τα θεμέλια για το ξεκίνημα μιας νέας επιχειρηματικής καριέρας παρέχοντας δυναμικά κίνητρα στην επιχειρηματικότητα. Η ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζει την προ- σπάθεια των νέων της συνεργατών στην πόλη της Αθήνας, του Πειραιά και της Θεσ- σαλονίκης, προσφέροντας έως και το 80% της επένδυσης, ενώ ο νέος μας συνεργάτης- επιχειρηματίας διαθέτει το υπόλοιπο κεφάλαιο, μεράκι και όρεξη για δουλειά. Στόχος μας είναι το σχήμα να διευρυνθεί ακόμα περισ- σότερο και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. Μ.Μ.: Η ΑΒ Βασιλόπουλος «τρέχει» και μία ακόμη επιλογή franchise, το AB Food Market. Ποιες οι διαφορές ανάμεσα στα δύο σχήματα; Δ.Μ.: Το ΑΒ Shop & Go είναι ένα μοντέλο ειδικά σχεδια- σμένο για τα πολυσύχναστα αστικά κέντρα.Συνήθως λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο και είναι η ιδανική λύση για γρήγορα ψώνια κάθε μέρα, καθώς και για έκτακτες αγορές. Το ΑΒ Food Market χωροθετείται σε μικρές και μεσαίες επαρχιακές κωμοπόλεις (3.000- 10.000 κατοίκων), κοντά σε κεντρικούς οδικούς άξονες και κοντά σε τοπόσημα της περιοχής (π.χ. πλατείες, σχο- λεία, τράπεζες κ.α.) Αποτελεί κατάστημα εξυπηρέτησης και προσφέρει 6.000-8.000 κωδικούς ειδών, καλύπτο- ντας το σύνολο των αναγκών του νοικοκυριού. Μ.Μ.: Ποιο από τα δύο θα προτείνατε σε έναν ήδη ιδιοκτήτη μίνι μάρκετ και γιατί; Δ.Μ.: Η απόφαση για το μοντέλο που θα ακολουθήσει ο ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ εξαρτάται από την περιοχή που βρίσκεται η επιχείρησή του (τo AB Shop & Go σε γειτο- νιές, τo ΑΒ Food Market σε πόλεις και τουριστικά κέντρα). Σε κάθε περίπτωση οι υποψήφιοι franchisees επενδύουν σε ένα όνομα ισχυρό, το οποίο στη συνεί- δηση των καταναλωτών είναι ταυτισμένο με την ποικιλία, την ποιότητα και την αξιοπιστία, ενώ το πλή- ρες σχήμα παροχών περιλαμβάνει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως αρχική και συνεχή εκπαίδευση, διαρκή τροφοδοσία και συνεπή ανεφοδιασμό. ΑB Βασιλόπουλος: «Επένδυση σε ένα ισχυρό όνομα» Δημήτρης Παπαχρυσάνθου
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=