Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18

59 Όραμα της εταιρείας είναι να καταστεί ο πιο στρατηγικός εταίρος των οίκων που αντιπροσωπεύουμε, υπηρετώντας αξίες όπως η ηθική και κοινωνική ευαισθησία, που αποτελούν κύρια στοιχεία της φιλοσοφίας μας. Γιώργος Τζαβάρας ” “ συνέντευξη εδραιώσουμε, εδώ και χρόνια, μεγάλα brands (όπως η Haribo και η Panini). Γενικότερα, όλες μας οι συνερ- γασίες «χτίζονται» σε γερές βάσεις και κρατούν χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι η υπεραξία που προσφέ- ρουμε είναι πως αποτελούμε έναν στρατηγικό σύμμαχο για το σωστό «χτίσιμο» μαρκών. Θεωρούμε πως προσφέρουμε αξία και στα σημεία πώλησης των προϊόντων μας, καθώς βρισκόμαστε παντού με επώ- νυμα προϊόντα που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση, ενώ επενδύουμε συνεχώς σε νέα και καινοτόμα προϊ- όντα, προκειμένου να κρατάμε πάντοτε το ενδιαφέρον των καταναλωτών «ζωντανό». Τέλος, τα προϊόντα μας διαθέτουν όλες τις νόμιμες πιστοποιήσεις για τη διακίνηση και την πώλησή τους. Μ.Μ.: Τι περιλαμβάνει σήμερα το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕ; Β.Φ.: Το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνει μερικά από τα κορυφαία brands του εξωτερικού, αλλά και της Ελλάδας. Η ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΕ είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος brands όπως οι Haribo, Panini, Lindt και Corny. Είναι μεγάλη χαρά για εμάς να μας έχουν τιμήσει με την εμπιστοσύνη τους μεγάλες πολυεθνικές εται- ρείες με global brands, όπως η Beiersdorf Hellas (αναλαμβάνοντας τη διανομή στη μικρή λιανική των προϊόντων DUO) και η Arla Foods (για τη διανομή των dry προϊόντων της Starbucks στη μικρή λια- νική). Β.Ξ.: Πέρα από τα brands που ανέφερε ο Βαγγέλης, το χαρτοφυλάκιό μας περιλαμβάνει επίσης δεκάδες ζαχαρώδη και όχι μόνο προϊόντα, μεταξύ των οποίων οι χυμοί Capri-Sun, οι τσίχλες Lutti, τα αλμυρά προϊόντα της Intersnack κ.ά. Τέλος, έχουμε αναλάβει τη διανομή στη μικρή λιανική προϊόντων της ελληνικής εταιρείας Αφοί Χαΐτογλου ΑΒΕΕ, καθώς και της επίσης ελληνικής Relkon. Μ.Μ.: Έχετε καταφέρει να σας εμπιστευτούν μερικά από τα κορυφαία brands του εξωτερι- κού. Ποιο είναι το «μυστικό» της επιτυχίας σας; Γιώργος Τζαβάρας: Η εταιρεία μας συνδυάζει επιτυχη- μένα την ταυτόχρονη δραστηριοποίησή της και στα τρία κανάλια διανομής (σούπερ μάρκετ, χονδρεμπόριο, μικρή λιανική), εξυπηρετώντας απευθείας χιλιάδες σημεία πώλησης πανελλαδικά. Στρατηγικός σκοπός της εταιρείας είναι η εδραίωση των brands που αντιπρο- σωπεύει, προσφέροντας τις καλύτερες δυνατές εμπορικές υπηρεσίες στους οίκους. Στην επικέντρωσή της σε αυτό τον σκοπό, η εταιρεία έχει δομήσει ένα από τα πιο δυναμικά συστήματα πωλήσεων στην Ελλάδα στον κλάδο των FMCG. Όραμά μας είναι να καταστούμε ο πιο στρατηγικός εταίρος των οίκων που αντιπροσω- πεύουμε, υπηρετώντας αξίες όπως η ηθική και κοινωνική ευαισθησία, που αποτελούν κύρια στοιχεία της φιλοσοφίας μας. Βαγγέλης Φασουλής, Marketing Manager Βασίλης Ξηραδάκης, Sales Manager (wholesale & lower trade) South Greece Γιώργος Τζαβάρας, Sales Manager Modern Trade

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=