Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18

60 Μ.Μ.: Πού διανέμετε σήμερα τα προϊόντα σας και πώς εξυπηρετείτε το κανάλι των μίνι μάρ- κετ και της μικρής λιανικής; Β.Ξ.: Έχουμε δομήσει ένα από τα δυναμικότερα συστή- ματα πωλήσεων στον κλάδο των FMCG στην Ελλάδα. Το σημαντικότερο γνώρισμα του συστήματός μας είναι ότι εξυπηρετούμε απευθείας χιλιάδες σημεία πώλησης στα κανάλια της μεγάλης αλλά και της μικρής λιανικής, στο 100% της εθνικής επικράτειας. Διαθέτουμε ιδιό- κτητα vans στο δυναμικό μας, που μας επιτρέπουν να επισκεπτόμαστε περίπου 10.000 σημεία μικρής λιανι- κής. Από εκεί και πέρα, μέσω συνεργασιών με περίπου 300 χονδρέμπορους και ειδικούς συνεργάτες, τα προϊό- ντα μας βρίσκονται σε πάνω από 20.000 σημεία πανελλαδικά. Στην προσπάθειά μας αυτή βοηθά και η παρουσία γραφείων της εταιρείας σε 3 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Πέρα από τα κεντρικά γραφεία μας, τα οποία βρίσκονται στην Αττική, διαθέτουμε δύο ακόμη υποκαταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο. Τέλος, η αποθήκη μας, συνολικής χωρητικότητα 4.000 τ.μ., καθώς και τα 4 ιδιόκτητα φορτηγά μας αποτελούν εχέγ- γυα ότι οι παραγγελίες εντός Αττικής θα παραδοθούν άμεσα και με ασφάλεια. Οι παραγγελίες στην επαρχία παραδίδονται με τη βοήθεια κάποιας εκ των πολλών μεταφορικών εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Μ.Μ.: Πώς βλέπετε να κινείται στο μέλλον η αγορά της μικρής λιανικής και των σούπερ μάρκετ; Β.Ξ.: Αυτό που έχουμε παρατηρήσει είναι πως έχει αλλάξει ο αριθμός των τελικών σημείων πώλησης, ειδικά στη μικρή λιανική, όπου φαίνεται ότι πολλά κλεί- νουν. Στο πλαίσιο αυτό, οι καταναλωτές ψάχνουν συνεχώς προϊόντα και συσκευασίες που να είναι value- for-money. Αυτό σημαίνει επώνυμα προϊόντα και τεμαχιακές μονάδες πώλησης (αντί για πολυσυσκευα- σίες), που προσφέρουν χαμηλότερο out-of-pocket. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα προϊόντα Corny, καταξιωμένα στο εξωτερικό, στην κατηγορία «μπάρες δημητριακών», τα οποία εμπορευόμαστε. Η επιτυχία των προϊόντων Corny οφείλεται στο γεγονός ότι προ- σφέρουν στους καταναλωτές τον συνδυασμό «ποιοτικό προϊόν – εξαιρετική γεύση – τεμαχιακό προϊόν – εξαι- ρετικό price-point», με αποτέλεσμα τα προϊόντα Corny να θεωρούνται τρομερά value-for-money και να έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Γ.Τ.: Όσον αφορά την κατηγορία των σούπερ μάρκετ, υπάρχουν μεγάλες ανακατατάξεις. Εδώ, η αγορά κινεί- ται έντονα υπό συνθήκες έντονης προωθητικής πίεσης. Σεβόμαστε το κανάλι αυτό και, μάλιστα, εισάγουμε προ- ϊόντα που δεν είναι καθόλου ανταγωνιστικά σε εκείνα της μικρής λιανικής. Στόχος μας είναι να ενδυναμώνουμε την παρουσία μας όσο περισσότερο γίνεται και σε όσο περισσότερα touchpoints, τηρώντας μια άψογη και υποδειγματική ισορροπία ανάμεσα στη μικρή λιανική και στα σούπερ μάρκετ. Μ.Μ.: Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Αναμένονται νέες συνεργασίες, που θα φέρουν κι άλλα μεγάλα brands στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ; Β.Φ.: Στόχος μας είναι η συνεχής ανάπτυξη της εταιρείας και ο διαρκής εμπλουτισμός του εμπορικού χαρτοφυλα- κίου μας με δυνατά brands. Βρισκόμαστε πάντα σε αναζήτηση νέων συνεργασιών, οι οποίες θα επιφέρουν θετικά αποτελέσματα τόσο για εμάς όσο για την εταιρεία και τα brands που θα αντιπροσωπεύσουμε. Γ.Τ.: Εντός των επόμενων μηνών, η εταιρεία θα μπει ακόμη πιο δυναμικά στην αγορά των σούπερ μάρκετ και με άλλα προϊόντα, πέραν των Haribo και Lindt, τα οποία πωλούνται ήδη στις μεγαλύτερες αλυσίδες. Μεταξύ αυτών των προϊόντων περιλαμβάνονται οι συλλογές αυτοκόλλητων-καρτών της Panini, καθώς και οι σοκολάτες της πολωνικής εταιρείας Wedel, μιας εται- ρείας με περισσότερα από 165 χρόνια ιστορίας και εμπειρίας στη σοκολάτα. Χάρη στις πολύ ξεχωριστές της γεύσεις (πανακότα, κρεμ μπρουλέ, τιραμισού), η Wedel έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην αγορά, για τους καταναλωτές που «πειραματίζονται» με νέες γεύ- σεις και, μάλιστα, για εκείνους τους καταναλωτές που εκτιμούν εκλεκτές διεθνείς γεύσεις γλυκισμάτων. Μ συνέντευξη info point

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=