Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18

ειδήσεις 8 Μικρές απώλειες για την ΑΒ Βασιλόπουλος Kraft Heinz: Συσκευασίες με οικολογική «συνείδηση» M ε την όξυνση του ανταγωνισμού να μεταβάλλει συνεχώς τα δεδομένα στη σκακιέρα των σούπερ μάρκετ, η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος παρατήρησε οριακή μείωση στις πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2018, γεγονός που θεωρήθηκε αναμενό- μενο μετά την επαναλειτουργία του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος υπό το σκήπτρο πλέον του Σκλαβενίτη. Αναλυτικότερα, η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία το 2016 είδε τους τζίρους της να αυξά- νονται εξαιτίας της κατάρρευσης του Μαρινόπουλου, επέστρεψε σε καθεστώς απωλειών, ακολουθώντας πτωτική πορεία μαζί με τις περισσότερες αλυσίδες, καθώς ένα τμήμα των πελατών φαίνεται να μετακι- νήθηκε στα καταστήματα του Σκλαβενίτη. Παρ’ όλα αυτά, όπως επισημαίνεται στη σχετική οικονομική έκθεση, η μείωση είναι μικρή και στο τέλος του δεύτερου τριμήνου οι πωλήσεις της AB Βασιλόπουλος έδειξαν να ισορροπούν, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρεία να συνεχίσει κανονικά το επενδυτικό της πρόγραμμα, που προβλέπει τη λειτουργία 38 νέων καταστημάτων κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Επιπλέον, η πτώση στους τζίρους της εται- ρείας, που παρατηρήθηκε στην ελληνική αγορά, αντισταθμίστηκε από την ενίσχυση των πωλήσεων του ομίλου Ahold Delhaize, θυγατρική του οποίου είναι η ΑΒ Βασιλό- πουλος, στη Ρουμανία, σε ποσοστό της τάξεως του 11%, αλλά και από τη σημαντική ανάπτυξη που επιτεύχθηκε στην Τσεχία. Η Kraft Heinz, όπως και πολλές εταιρείες τον τελευταίο καιρό, επιδιώκει να χρησιμοποιήσει ανακυ- κλώσιμα ή βιοδιασπώμενα υλικά, προκειμένου να περιοριστεί ο όγκος των συσκευασιών των προϊό- ντων της και να υιοθετήσει μια πιο φιλική συμπερι- φορά προς το περιβάλλον. Ακολουθώντας τη συγκεκριμένη τάση, η αμερικανική εταιρεία Kraft Heinz, που παράγει την ομώνυμη κέτσαπ, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σκοπεύει να συνεργαστεί με ειδικούς και οργανώσεις και να πετύχει τη μείωση της ποσότητας και του όγκου των απορριμμάτων που προκα- λούν οι συσκευασίες της και να αυξήσει το ποσοστό των ανακυκλώσιμων υλικών που χρησιμοποιεί, περιορίζοντας τον όγκο των συσκευασιών της. Κύριο μέλημα της εταιρείας, η οποία έχει ως έδρα το Σικάγο, είναι έως το 2025 το 100% των συσκευασιών της να είναι ανακυκλώσιμο ή επαναχρησιμοποιούμενο. Η κέτσαπ και η μαγι- ονέζα Kraft στη χώρα μας συγκαταλέγονται ανάμεσα στα ισχυρά brands, που προωθεί στην αγορά η Mondelez Hellas μαζί με άλλα επώνυμα προϊόντα, όπως οι σοκολάτες Lacta, Παυλίδη, Kiss, 3BIT, Merenda, Philadelphia, OREO κ.ά. Σ ημαντική αύξηση των εσόδων της παρουσίασε η Coca-Cola για το πρώτο εξάμηνο του 2018, με τα καθαρά κέρδη να αυξάνονται κατά 13,2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2017, ενώ και στην Ελλάδα παρατηρήθηκαν ιδιαίτερα θετικές επιδόσεις, αφού και στη χώρα μας τα αποτελέσματα αξιο- λογήθηκαν ιδιαιτέρως θετικά. Συγκεκριμένα, ο όγκος των πωλή- σεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,9%, γεγονός που δείχνει πως η εξέλιξη της εταιρείας απέ- φερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα κερδίζοντας έδαφος στις αγορές μετά την είσοδό της σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Τα αποτελέσματα κρίθηκαν ισχυρά, με σημαντική αύξηση εσόδων, βελτίωσης του όγκου πωλήσεων και των περιθωρίων κέρδους. Η εταιρεία, σύμφωνα με σχετική δήλωση του κ. Zoran Bogdanovic, διευθύνοντος συμβούλου της Coca-Cola, εστιάζει μελ- λοντικά σε μεγαλύτερη αύξηση εσόδων και τον έλεγχο του κόστους, συνεχίζοντας την πορεία της προς τους στόχους του 2020, που προβλέπουν περαιτέρω ανάπτυξη. Coca-Cola: Αύξηση κερδών μετά το «άνοιγμα» σε νέες κατηγορίες

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=