Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 18

9 ειδήσεις Αυξημένοι κατά 4,9% οι μισθοί το 2018 Χρυσό βραβείο για το λανσάρισμα της Μπατζίνας A ύξηση 4,9% σημείωσε ο δείκτης μισθολογικού κόστους στο σύνολο της –εκτός από τον πρωτογενή τομέα και τις δραστηριότητες των νοικοκυριών– χωρίς καμία διόρθωση (εποχική ή ως προς τον αριθμό των εργάσιμων ημερών) το α’ τρί- μηνο του 2018 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου του 2017, έναντι αύξησης 1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2017 προς το 2016. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ, ο ίδιος δείκτης με εποχική διόρθωση, αλλά χωρίς διόρθωση ως προς τον αριθμό των εργάσιμων ημερών, παρουσίασε αύξηση επί- σης 4,9% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2017, έναντι αύξησης 1% κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2017 προς το 2016. Ενώ, ο δείκτης με διόρθωση ως προς τον αριθμό των εργάσιμων ημερών αλλά χωρίς επο- χική διόρθωση σημείωσε αύξηση 4,2% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του α’ τριμήνου 2017, έναντι αύξησης 2,5% κατά την αντί- στοιχη σύγκριση το 2017 προς το 2016. Γ ια τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία Χρυσή Ζύμη διακρίθηκε στο πλαίσιο των Σελφ Σέρβις Excellence Awards, αποσπώντας για το 2018 xρυσό βραβείο για την καμπάνια λανσαρίσματος της Μπατζίνας. Η Χρυσή Ζύμη λάνσαρε στην κατηγορία των κατεψυγμένων ζυμών μία πίτα παρα- δοσιακή, χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα, και τη σύστησε στο κοινό τον Ιανουάριο του 2018, μέσα από μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας, που ταξίδεψε το κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα. Με ένα τηλεοπτικό σποτ στους δέκτες τον φετινό χειμώνα αλλά και με social media περιεχόμενο, παρουσία σε περιοδικά, sites και foodblogs, με ένα χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ και ένα online game, οι κατα- ναλωτές γνώρισαν την πίτα χωρίς φύλλο μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Κάθε σπίτι έχει τη δική του Μπατζίνα, από τη Χρυσή Ζύμη!». Η ελληνικότητα, η παράδοση αλλά και η καινοτομία του προϊόντος επικοινωνήθη- καν μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, στην προσπάθεια να επιτευχθεί συναισθηματική σύνδεση με το κοινό, ενώ παράλληλα μεταφέρθηκαν γνώριμες εικόνες της ελληνικής παράδοσης. Νέος οικονομικός διευθυντής στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία Μ ε νέο οικονομικό διευθυντή θα συνε- χίσει πλέον η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, αφού σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, ο Bent Plougmand Andersen ανέλαβε από την 1η Ιουνίου 2018 τα νέα του καθήκοντα. Στο πλαίσιο αυτό, ο Γενικός Διευθυντής (Managing Director) της Ολυ- μπιακής Ζυθοποιίας Dejan Beko δήλωσε σχετικά: «Καλωσορίζουμε τον Bent, ο οποίος με τη σημαντική εμπειρία του τόσο στον Όμιλο Carlsberg όσο και στις προη- γούμενες θέσεις ευθύνης που κατείχε, θα συμβάλλει αποφασιστικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της Οικονομικής Διεύθυνσης αλλά και ευρύτερα της Ολυμπιακής Ζυθο- ποιίας » . Ο κ. Andersen προέρχεται από τα κεντρικά του Ομίλου Carlsberg, όπου κατείχε τη θέση του Finance Director Western Europe από το 2017. Η επαγγελ- ματική του πορεία ξεκίνησε στην εταιρεία Arthur Andersen το 1998 όπου εργάστηκε ως ελεγκτής, στη συνέχεια το 2000 ανέλαβε τον ρόλο του CFO στην Proactive Holding και το 2003 μετακινή- θηκε στην AP Moller Maersk ως Chief Controller Corporate Finance. Την περί- οδο 2005-2012, διετέλεσε μέλος της The Coca-Cola Company αναλαμβάνοντας διάφορους ρόλους όπως Commercial Finance Manager Nordic, Commercial Operations & Business Development Manager και Nordic Customer Business Development & Country Manager Ισλαν- δίας. Το 2012 μετακινήθηκε στη Welltec ως Finance Director Americas (USA, Canada, Mexico & South America) θέση που κατείχε μέχρι και την ένταξή του στον Όμιλο Carlsberg.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=