Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19

72 Αφιέρωμα Καπνικά & Αξεσουάρ αγορά μεγάλη ποικιλία, με πιπάκια που κατακρατούν πίσσα και νικοτίνη σε ποσοστό μεγαλύτερο του 40%. Θήκες τσιγάρων και καπνού Μία κατηγορία αξεσουάρ με μεγάλη «έξαρση» τα προη- γούμενα χρόνια, εξαιτίας και των προκλητικών συσκευασιών στα πακέτα των τσιγάρων, ήταν αυτή των θηκών καπνού. Στην αγορά διατίθενται πλέον δερμάτι- νες, υφασμάτινες, απλές ή με σχέδιο και για όλα τα γούστα και τις προτιμήσεις, σε τιμές προσιτές για το καταναλωτικό κοινό. Η τεράστια γκάμα αφορά ακόμη και καπνοσακούλες από Hi-Tech Tyvek, ανακυκλώσιμη 100%, αδιάβροχη, που δεν σκίζεται, όπως αυτή της εταιρείας Roll It. Αντίστοιχα, στα τσιγάρα υπάρχουν ταμπακιέρες σε διάφορα χρώ- ματα, ανάγλυφες, δερμάτινες, μεταλλικές, σε σχέδια γυναικεία κι αντρικά, όπου μπορεί κάποιος να τις αγο- ράσει τόσο για προσωπική χρήση όσο και για δώρο. Brands, όπως τα Pierre Cardin και τα Atomic είναι από τα γνωστά της αγοράς. Αναπτήρες Η νούμερο ένα αγορά των αξεσουάρ, πάντως, παραμέ- νει διαχρονικά αυτή των αναπτήρων. Πρόκειται για ένα προϊόν με ζήτηση σχεδόν αντίστοιχη των τσιγάρων και πλέον η γκάμα είναι επίσης μεγάλη, καθώς πολλοί καταναλωτές, ειδικά της νέας γενιάς, προσέχουν το σχήμα, αλλά και κυρίως την εμφάνιση των αναπτήρων, επιλέγοντας βάσει αυτού. Σε καταστήματα σε τουριστι- κές περιοχές δε, οι αναπτήρες με κάποιο τοπικό λογότυπο αποτελούν ένα από τα βασικά «δωράκια» των τουριστών. Κλασική επιλογή πάντως αποτελούν μικροί και μεγάλοι αναπτήρες BIC , με την εταιρεία να έχει μεγάλη παράδοση και στην ελληνική αγορά, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο εξυπηρετεί εκατομμύρια καταστή- ματα λιανικής σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Αντίστοιχα ένα από τα γνωστά brands της αγοράς σε πιο «ακριβή» επιλογή είναι οι αναπτήρες Zippo , που ξεχωρίζουν ποιο- τικά και συνεχίζουν να αποτελούν ένα «δυναμικό» προϊόν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Πούρα και πουράκια Μία έξτρα κατηγορία στα καπνικά αποτελούν και τα πούρα, όπου εταιρείες όπως ο Καρύδης , ο Α & G Mourtides κι αρκετές ακόμη, διαθέτουν τα προϊόντα τους και στη μικρή λιανική. Ειδικά τα πουράκια αποτε- λούν μία καλή επιλογή για μίνι μάρκετ, καθώς είναι πιο οικονομικά και άρα μπορούν να προσελκύσουν πιο εύκολα τους καταναλωτές. Όσον αφορά τα πούρα, πάντως, έχουν το πλεονέκτημα για τα καταστήματα ότι μπορούν να συνοδευτούν και από τα δικά τους αξε- σουάρ, αυξάνοντας ακόμη περισσότερο το παράλληλο κέρδος από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Μ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=