Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 19

74 Ο κλάδος των παιχνιδιών συνεχίζει να ακολουθεί ανοδικές τάσεις τα τελευταία χρόνια, επιβεβαιώνοντας τη ζήτηση στην αγορά, αλλά και τη δυνατότητα που προσφέρεται στα καταστήματα της μικρής λιανικής να αυξήσουν τα κέρδη τους, αλλά και να προσελκύσουν πελάτες, μέσω των μικρών καταναλωτών. Της Ελένης Σαραντάκη ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Σ ε αντίθεση με την πλειοψηφία των κλάδων του λια- νεμπορίου, τα παιχνίδια διατήρησαν την αξία τους την περασμένη χρονιά κι εμφανίζουν καλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης κι ανοδικές τάσεις, με βάση τα δεδομένα της εγχώριας αγοράς. Ο όγκος πωλήσεων των παιχνιδιών συνεχίζει να παραμένει υψηλός και εν μέσω κρίσης, με τους μικρούς καταναλωτές, τα παιδιά, να αποτελούν ένα «δυναμικό» κοινό για την αγορά. Προς αυτή την κατεύθυνση έχουν βοηθήσει οι μεγάλες αλυσί- δες παιχνιδιών, οι οποίες φαίνεται να κερδίζουν σταθερά μερίδια από το κανάλι της μικρής λιανικής, με τα μίνι μάρκετ και τα ψιλικατζίδικα να «αποδυνα- μώνονται» όσο περνάει ο καιρός, εξαιτίας και των ιδιαίτερα χαμηλών τιμών, που προσφέρουν μεγάλες επιχειρήσεις, όπως τα Jumbo, τα Max Stores και τα καταστήματα Μουστάκας. Παρ’ όλα αυτά, τα παιχνίδια συνεχίζουν να αποτελούν ένα σημαντικό έσοδο για τα μίνι μάρκετ που αξιοποιούν τα συγκεκριμένα προϊόντα ή ευνοούνται από την τοποθεσία τους, έχοντας κοντά τους πλατείες, πάρκα και σχολεία, μέρη δηλαδή όπου συχνάζουν παιδιά κι είναι πιο εύκολο να τα προσελκύσεις. Μεγάλη γκάμα παιχνιδιών για μίνι μάρκετ Το μίνι μάρκετ και τα υπόλοιπα καταστήματα της μικρής λιανικής είναι ιδανικά σημεία για την πώληση παιχνι- διών και οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από μία μεγάλη γκάμα, που περιλαμβάνει πλέον τους περισσότερους τύπους, τουλάχιστον στα παι- χνίδια μικρού μεγέθους. Μικρά και φθηνά παιχνίδια, όπως οι τυχερές σακούλες με αγαπημένους ήρωες των παιδιών, που εμπεριέχουν παιχνιδάκια (Hello Kitty, Spiderman, Frozen, Toy Story, Mickey Mouse, Πέππα κ.λπ .), κούκλες, αυτοκι- Μικροί καταναλωτές ενισχύουν το τζίρο των μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=