Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20

12 ειδήσεις «Αθηναϊκή Ζυθοποιία»: Παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα το 2019 Σε αναπτυξιακή τρο- χιά κινείται η «Αθηναϊκή Ζυθο- ποιία» ενισχύοντας τα οικονομικά της μεγέθη το δεκάμηνο του 2018, ενώ σε πλήρη εξέλιξη βρί- σκεται το επενδυτικό της πρόγραμμα. Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει περαιτέρω την εξαγωγική της δραστηριότητα, εστιάζοντας στην αγορά της Αμερικής, κι επενδύει σε νέα καινο- τόμα προϊόντα, που δημιουργούν ευκαιρίες ανάπτυξης στην ελληνική περιφέρεια, όπως η παραγωγή μηλίτη. Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμ- βουλος της «Αθηναϊκής Ζυθοποιίας», Αλέξανδρος Δανιηλίδης, σήμερα, στο πλαίσιο της παρουσίασης του κοινωνικού και οικονομικού αντίκτυπου της εταιρείας, για την περίοδο 2019- 2021, το επενδυτικό πρόγραμμα ανέρχεται στο ποσό των 43 εκατ. ευρώ. «Οι επενδύσεις αφο- ρούν το σύνολο της δραστηριότητας της εταιρείας κι είναι η απόδειξη ότι είμαστε εδώ, για να επεν- δύουμε. Είμαστε εδώ, για να παράγουμε αξία» ανέφερε ο κ. Δανιηλίδης, ενώ πρόσθεσε ότι «περάσαμε μια δύσκολη περίοδο και για τη χώρα και για την εταιρεία, κατά την οποία τα αρνητικά νέα είχαν μεγαλύτερη επίδραση στο εξωτερικό. Πλέον, μπαίνουμε σε άλλη φάση, που τα θετικά νέα μπορούν να έχουν καλύτερη προοπτική». Η νέα χρονιά, όπως αναφέρθηκε, ξεκινά δυνα- μικά για την εταιρεία, καθώς στα τέλη Φεβρουαρίου αρχίζει στο εργοστάσιο της Πάτρας η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα. Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε περίπου σε 2 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η «Αθηναϊκή Ζυθοποιία» από το 2015 έχει ξεκινήσει να εμπλουτίζει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, επενδύοντας στην ανάπτυξη της κατηγορίας του μηλίτη. Αρχικά, παρουσίασε το προϊόν «Strongbow» και το 2017 λάνσαρε το προϊόν «Μηλοκλέφτης». Λόγω εμποδίων στο νομοθετικό πλαίσιο, τα προϊόντα εισάγονταν από το εξωτερικό. Με την ολοκλή- ρωση της αναθεώρησης του νομοθετικού πλαισίου, πλέον, και τα δύο προϊόντα θα παράγο- νται στην Ελλάδα. Εν αναμονή των εγκαινίων του νέου καταστήματος στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που έχουν προγραμματιστεί για τις 14 Δεκεμβρίου, η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Μασούτης» υλοποιεί σταθερά το επενδυτικό της πρόγραμμα, το οποίο υπολογίζεται να αγγίξει τα 25 εκ. ευρώ το 2019 και περιλαμβάνει την ίδρυση 15 νέων καταστημάτων. Πιο συγκεκριμένα, από τα 15 προβλεπόμενα κατα- στήματα, τα 10 θα στεγάζονται σε χώρους της Αττικής, και μεταξύ αυτών το αθηναϊκό κοινό θα έχει τη δυνατότητα να επισκεπτεί «Grand Μασούτη», έκτασης άνω των 2.000τ.μ., και cash and carry. Στόχος της εταιρείας μέχρι το 2020 είναι να έχει φθάσει τον κύκλο εργασιών της στο 1 δισ. ευρώ, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγοράς μικρής ή μεγάλης αλυσίδας σε Β. Ελλάδα, Θεσσαλία κι Αττική, σε περίπτωση που κριθεί συμφέρουσα κίνηση. Με το νέο κατάστημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης η εταιρεία «Μασούτης» φθάνει, πανελλαδικά, τα 332 σημεία πώλησης. «Μασούτης»: 15 νέα καταστήματα το 2019 Σημαντικά βραβεία για τα τυριά «Αρβανίτη» Τρία Χρυσά και συνο- λικά 8 Βραβεία ποιότητας απονεμήθη- καν στα τυριά «Αρβανίτη» στη 2 η αξι- ολόγηση Ελληνικών Τυριών που πραγματο- ποιήθηκε τον Νοέμβριο στο πλαίσιο της 5ης έκθεσης DAIRY EXPO 2018 στην Αθήνα. Τα τυριά αξιολογήθηκαν από ειδι- κούς της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής Θεσσαλονίκης, με βάση την εξωτερική εμφάνιση και το χρώμα τους, τη δομή και τη σύστασή τους, την οσμή και τη γεύση τους. Το Χρυσό Βραβείο κατέκτησαν η «Βαρελίσια Φέτα ΠΟΠ Αρβα- νίτη», το «Κατσικίσιο τυρί Τσαντίλας Αρβανίτη» και το «Γίδινο Ημίσκληρο τυρί Αρβανίτη».

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=