Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20

15 ειδήσεις Στρατηγική συμμαχία για «Ηπειρωτικά Αυγά» και «Πίνδο» Τα «Ηπειρώτικα Αυγά» από την Πτηνοτροφική Ιωαννί- νων κι ο Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Ιωαννίνων «Πίνδος» προχώρησαν σε στρατηγική συμ- μαχία συνεργασίας σε εμπορικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, οι δύο εταιρείες, που η κάθε μία μετράει πάνω από 60 χρόνια παρουσίας στον κλάδο, με δύναμη από την πόλη των Ιωαννίνων, αποφάσισαν να συνεργα- στούν σε εμπορικό επίπεδο, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο το δίκτυο διανομής κι εξασφαλίζοντας φρέσκα προϊόντα στους καταναλωτές, καθώς η διανομή θα πραγματοποιείται εντός 24 ωρών από την παραγωγή τους. Τόσο ο συνεταιρισμός «Πίνδος» όσο και τα «Ηπει- ρώτικα Αυγά» έχουν ως κοινό παρονομαστή την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων που παρά- γουν, την τεχνογνωσία αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, μέσα από συνεχείς επενδύσεις στον τεχνολογικό εξοπλισμό και την έρευνα. Νέο τμήμα πωλήσεων στην «Καρύδης» Σημαντικές αλλαγές στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας «Καρύδης Α.Ε.», το οποίο και λειτουργεί πλέον υπό νέα σύσταση και με νέο Διευθυντή Πωλήσεων, τον κ. Θεόδωρο Κουτσοθανάση, που προέρχεται από το χώρο των καπνικών, με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στην καπνοβιομηχανία «ΣΕΚΑΠ Α.Ε.». Οι αλλαγές στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας: O κ. Αντώνης Αντωνίου αναλαμβάνει υπεύθυνος πωλήσεων για τις περιοχές Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Νίκαια, Άνω Κορυδαλλός, Πειραιάς, με αρμο- διότητα τις πωλήσεις και την ανάπτυξή τους στους τομείς καπνικά-τρόφιμα-ποτά. Ο κ. Σταύρος Μπούτσης αναλαμβάνει υπεύθυνος πωλήσεων για τις περιοχές Μάνδρα, Μαγούλα, Ελευσίνα, Ασπρόπυργος, Νέα Περάμος, Μέγαρα, Βίλλια, Πόρτο Γερμενό, Αλεποχώρι, Ψάθα, Κινέτα, Σχοίνος, με αρμοδιότητα τις πωλήσεις και την ανάπτυξή τους στους τομείς καπνι- κά-τρόφιμα-ποτά. Η κα Τάνια Πέππα αναλαμβάνει υπεύθυνη πωλήσεων για τις περιοχές της Αττικής, με αρμοδιότητα τις πωλήσεις και την ανάπτυξή τους στον τομέα των πούρων και των συναφών ειδών. Με αυτές τις αλλαγές στο τμήμα πωλήσεων της εταιρείας, η «Καρύδης Α.Ε.» έχει στόχο την περαιτέρω βελτίωση της λειτουργίας της, τη δυνατότητα νέων επενδύσεων και την ικανοποίηση προμηθευτών και πελατών που επιθυμούν να συνεργαστούν με την επιχείρηση. Online καταστήματα και τεχνολογία «μεταμορφώνουν» το λιανεμπόριο Ραγδαίες αλλαγές προβλέ- πονται στο κανάλι του λιανεμπορίου, αφού στο μέλλον ένα μεγάλο κομ- μάτι της ζήτησης θα εξυπηρετείται onlin, οπότε τα συνολικά τετραγωνικά των φυσικών καταστημά- των, κατ’ επέκταση κι ο αριθμός των εργαζομένων σε αυτά, θα είναι μικρότερος. Ωστόσο, μία νέα γενιά εργαζομένων με αυξημένες δεξιότητες κι ειδίκευση στους τομείς των μαθηματι- κών, της στατιστικής, των big data analytics, του προγραμματισμού, της γραφιστικής, του marketing και της επικοινωνίας θα έρθει να υποστηρίξει τις κεντρικές οργανώσεις των εταιρειών λιανικής. Ο Αντώνης Μακρής, πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής Πώλησης Ελλάδος, επισήμανε ότι ο κλάδος του λιανικού εμπορίου ζητάει προσιτές τεχνολογίες χαμηλού κόστους προς όφε- λος του καταναλωτή και μεγιστοποίηση του κέρδους της επιχείρησης. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα είναι μόνη της. Θα έχει μαζί της και τη «συναισθηματική νοημοσύνη», υπογράμμισε ο κ. Μακρής, τονίζο- ντας ότι το εμπόριο είναι «ο μεγαλύτερος εργοδότης στην αγορά» και «η πύλη των νέων εργαζομένων στην αγορά εργασίας». Ο ίδιος αναφέρθηκε σε πρακτικές που αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή στο εξωτερικό κι αφορούν, μεταξύ άλλων, ψηφιακά καταστήματα, τα οποία παρέχουν την αίσθηση ενός πραγματικού καταστήματος.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=