Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20

44 συνέντευξη Hell Energy «καταλαμβάνοντας» τα ράφια των μίνι μάρκετ Του Βάιου Τασούλα Η αγορά των ενεργειακών και ισοτονικών ποτών στην Ελλάδα βρίσκεται σε ανάπτυξη τα τελευ- ταία χρόνια, αφού πρόκειται για προϊόντα που έχουν κερδίσει τους Έλληνες καταναλωτές, αποτελώ- ντας ένα σημαντικό «όπλο» πωλήσεων, ειδικά για τη μικρή λιανική, τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα. Αρκετά brands, καθιερωμένα και στο εξωτερικό, έχουν κατα- φέρει να εδραιωθούν στην ελληνική αγορά, απευθυνόμενα κυρίως στους νέους, μία από τις πιο δυναμικές καταναλωτικές ομάδες. Όμως, κανείς δεν το έχει κατορθώσει αυτό καλύτερα στη χώρα μας από την εταιρεία «Hell Energy», τα ενερ- γειακά ποτά της οποίας παρουσιάζουν απολύτως ανοδική πορείας στις πωλήσεις τους στην Ελλάδα, όντας μακράν πρώτα στις προτιμήσεις των μικρών σε ηλικία καταναλωτών, αλλά και με ανοδικές τάσεις σε όλο το φάσμα της καταναλωτικής «αλυσίδας». Η εται- ρεία έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια να αναδειχθεί σε έναν από τους βασικούς «παίκτες» της εγχώριας αγοράς των μη αλκοολούχων ποτών, όπου κι έχουν αρχίσει να κυριαρχούν πια τα ενεργειακά ποτά. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική συζήτησε με τον Business Manager της «Hell Energy Drink Greece», κ. Γεώργιο Μπουντακίδη, για την ανάπτυξη του brand στην Ελλάδα και για τα επό- μενα σχέδια της εταιρείας στη χώρα μας, τα οποία περιλαμβάνουν διαρκές λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων στα ράφια των μίνι μάρκετ. Τα ενεργειακά ποτά της Hell έχουν αρχίσει να αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα «όπλα» πωλήσεων για τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, προσφέροντας όμως και σημαντικό περιθώριο κέρδους στους επαγγελματίες της αγοράς, γεγονός που τα έχει φέρει στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=