Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20

45 συνέντευξη Mini Market: Πείτε μας δυο λόγια για τα προϊόντα της «Hell Energy Drink Greece» και τα χαρακτηριστικά τους. Γεώργιος Μπουντακίδης: «Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηρι- στικά των προϊόντων της “Hell Energy” είναι η εξαιρετική τους ποιότητα, καθώς ανταποκρίνονται στα υψηλοτέρα στάνταρ που ισχύ- ουν διεθνώς για την παραγωγή κι εμφιάλωση των ενεργειακών ποτών. Βασικό πλεονέκτημά τους είναι η μηδενική περιεκτικότητα σε συντηρητικά, καθώς όλα τα προϊόντα της “Hell Energy” παρα- σκευάζονται με τη μέθοδο της παστερίωσης». Μ.Μ.: Το Hell κερδίζει διαρκώς μερίδιο στη μικρή λιανική στην Ελλάδα. Ποιο είναι το «μυστικό» της επιτυχίας; Γ.Μ.: «Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει ένα «μυστικό» αλλά μια σειρά παραμέ- τρων που, ως ομάδα της “Hell Energy Drink” στην Ελλάδα, προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε στο μέγιστο βαθμό, έτσι ώστε να ικανοποιούμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας, των σημείων λιανικής πώλησης (ιδιαίτερα τα μικρά σημεία λιανικής) και των συνεργα- τών μας σε όλη την Ελλάδα». Μ.Μ.: Το ενεργειακό ποτό της Hell έχει ακόμη μεγαλύτερη ανταπόκριση στις μικρές ηλι- κίες. Ήταν αυτός ένας από τους στόχους της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής τιμής του; Γ.Μ.: «Ο στόχος της “Hell Energy” ήταν να προσφέρει το καλύτερο δυνατόν προϊόν στην καλύτερη δυνατή τιμή. Αυτή η προσπάθειά μας είχε πολύ μεγάλη απήχηση στους κατανα- λωτές γενικότερα και στις νεαρές ηλικίες ειδικότερα». Μ.Μ.: Πώς διανέμεται το προϊόν στην Ελλάδα και πόσα είναι τα σημεία της μικρής λιανικής που καλύ- πτονται πανελλαδικώς; Γ.Μ.: «Τα προϊόντα της “Hell Energy” διανέμονται σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας όχι μόνο όλη την ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και όλα τα νησιά μας, μέσω των συνεργατών μας σε κάθε περιοχή. Θα μπορούσα να αναφέρω ότι τα προϊόντα της “Hell Energy” βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα σημεία μικρής λιανικής στην Ελλάδα κι αυτό μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους. Με την ευκαι- ρία που μου δίνεται, θα ήθελα να ευχαριστήσω ειδικότερα τους επαγγελματίες του κλάδου της μικρής Μπουντακίδης: «Εξασφαλίζουμε ανταγωνιστικά περιθώρια κέρδους για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής» Για την επιτυχία της Hell Energy στην Ελλάδα μίλησε στο περιοδικό Mini Market και Μικρή Λιανική ο Business Manager της «Hell Energy Drink Greece», κ. Γεώργιος Μπουντακίδης, ο οποίος μας εξήγησε τους λόγους που αξίζει να επενδύσει ένας επαγγελματίας της μικρής λιανικής στα προϊόντα και τα ψυγεία με το brand της Hell. Η «Hell Energy Drinks» έχει αρχίσει να λαν- σάρει πλέον στα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα σε όλη την Ελλάδα τα νέα καινο- τόμα προϊόντα της, με στόχο να καλύπτει διαρκώς όλες τις απαιτήσεις και τάσεις του καταναλωτικού κοινού της χώρας μας. Μεταξύ των πρόσφατων προσθηκών στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας είναι τα νέα Hell σε διαφορετικές γεύσεις φρούτων, τα οποία κι έχουν στόχο να ικανο- ποιήσουν κάθε γούστο. Συγκεκριμένα, πρόκειται για Hell με γεύση ροδάκινο, βύσσινο, δαμάσκηνο κι αχλάδι. Όλα τα energy drinks της «Hell» διαθέτουν 32% καφεΐνη (32mg/100ml) και πλήθος βιταμινών (Β2,Β3,Β5,Β6,Β12), ενώ πρόκειται για παστεριωμένα προϊόντα, χωρίς συντη- ρητικά. Νέες γεύσεις Hell στα ράφια των ελληνικών μίνι μάρκετ Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι τα σημεία πώλησης που έχουν branded ψυγεία της «Hell Energy» έχουν ακόμα υψηλότερες πωλήσεις της τάξης του 50% με 80%.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=