Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20

48 Superfoods Αυξάνονται διαρκώς τα προϊόντα στην Ελλάδα που έχουν βάση τους τις υπερτροφές, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται σε επιλογές τροφών με ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία. Τα superfoods έρχονται δυναμικά να καλύψουν τις ανάγκες της νέας αυτής αγοραστικής τάσης στην χώρα μας. Οι υπερτροφές κερδίζουν έδαφος στις επιλογές των καταναλωτών Της Ελένης Σαραντάκη Τ ην τελευταία δεκαετία είναι εμφανώς αυξημένη η προσοχή των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, αλλά και στην Ελλάδα, στην υγιεινή διατροφή και την προσεκτική επιλογή των τροφίμων. Ακόμη και στη χώρα μας, που βρίσκεται σταθερά μεταξύ των κρατών της Ευρώπης με τα υψηλότερα ποσοστά στην παιδική παχυ- σαρκία, η ζήτηση για προϊόντα με ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία ακολουθεί ανοδικές τάσεις εδώ κι αρκετά χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, άλλωστε, έχει αναπτυχθεί πια σε μεγάλο βαθμό κι η αγορά των υπερτροφών ή superfoods, μια τάση που ξεκίνησε από το εξωτερικό, αλλά έχει καθιερωθεί και στην Ελλάδα, με προϊόντα όπως το ιπποφαές, η κράνα και το γκότζι μπέρι να είναι πλέον γνωστά σχεδόν σε όλους τους καταναλωτές, ακόμη και αν τα περισσότερα εξ αυτών υπήρχαν στη χώρα μας και τις προηγούμενες δεκαετίες. SUPERFOODS Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=