Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20

61 Η διαχείριση μιας επιχείρησης είναι από τα πιο στάνταρ, πολύπλοκα και χρονοβόρα ζητήματα που καλείται να αντιμετωπίσει κάθε επιχειρη- ματίας, σε οποιοδήποτε κλάδο της αγοράς κι αν δραστηριοποιείται. Τα τελευταία χρόνια, όμως, η συγκεκριμένη ανάγκη έχει διαφοροποιηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό προς όφελος επιχειρήσεων και κατα- στημάτων, αφού η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει τεθεί ουσιαστικά στην υπηρεσία των επαγγελματιών της αγοράς. Τα προϊόντα λογισμικού ή software έχουν πλέον αναπτυχθεί σε τέτοιο σημείο, ώστε σχεδόν να απαλλάσσουν σε πολλές περιπτώσεις τους επιχειρημα- τίες από άλλοτε ιδιαίτερα χρονοβόρες εργασίες. Ειδικά στον τομέα της μικρής λιανικής, τα προγράμματα διαχείρισης που μπορεί να βρει κανείς σήμερα για το κατάστημά του είναι υπεραρκετά κι απόλυτα εξειδικευ- μένα, ώστε να καλύπτουν τις συγκεκριμένες ανάγκες ενός μίνι μάρκετ, ενός παντοπωλείου ή ενός περιπτέ- ρου, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες τους να επιλέξουν αυτό που ταιριάζει στον καθένα από αυτούς και να… ξενοιάσουν με τα συγκεκριμένα θέματα. Τα λογισμικά της ελληνικής αγοράς καλύπτουν πια μια μεγάλη γκάμα αναγκών και προσφέρουν στους επιχει- ρηματίες της μικρής λιανικής μια σειρά από υπηρεσίες, όπως βάση δεδομένων με κωδικούς προϊόντων, barcodes και τιμές, διαχείριση αποθήκης κι έλεγχο αποθεμάτων, παρακολούθηση παραλαβών, διατήρηση πελατολογίου, δημιουργία ετικετών, έκδοση τιμολο- γίων, online παρακολούθηση ταμείων κι ό,τι άλλο μπορεί να διευκολύνει την καθημερινότητά τους. Ουσιαστικά, δηλαδή, αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τη λογιστική διαχείριση του καταστήματος και της επιχεί- ρησής τους. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, πρόκειται για ένα κομβικό ζήτημα για κάθε μίνι μάρκετ κι έτσι είναι ιδιαί- τερα σημαντικό να γνωρίζει κάθε ιδιοκτήτης τις επιλογές που υπάρχουν στην ελληνική αγορά, ώστε να επιλέξει τη λύση που επιθυμεί. Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, το περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική σας παρουσιάζει ενδεικτικά παρακάτω μία σύντομη περι- γραφή των κυριότερων προγραμμάτων διαχείρισης για τη μικρή λιανική. Kiosk Manager από την εταιρεία Solvi Το Kiosk Manager είναι ένα λογισμικό εμπορικής δια- χείρισης επαγγελματικού επιπέδου, σχεδιασμένο εξ αρχής ειδικά για επιχειρήσεις λιανικής ή/και χονδρι- κής, το οποίο διαθέτει ήδη ένα ευρύ πελατολόγιο στον συγκεκριμένο κλάδο, έχοντας και πλήθος ειδικών περιπτώσεων, όπως 24ωρα περίπτερα, μεγάλα μίνι μάρκετ κι αλυσίδες καταστημάτων λιανικής. Ως μεγα- λύτερο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα θεωρείται το γεγονός ότι είναι απόλυτα εξειδικευμένο για το περί- πτερο και το μίνι μάρκετ, μιας κι έχει φτιαχτεί με τις υποδείξεις επαγγελματιών του χώρου, προσφέροντας κι ειδική διαχείριση εφημερίδων και περιοδικών. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα έχει διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εργονομικό και να ακολου- θεί τις επιταγές της χρήσης σε οθόνη αφής, ενώ οι λειτουργίες του αποτελούν προϊόν της εμπειρίας της εταιρείας με πελάτες σε πραγματικές συνθήκες λει- τουργίας κι όχι μόνο σε «εργαστηριακές» δοκιμές. Για τη χρήση του χρειάζεται ένας σύγχρονος υπολογι- στής με οθόνη, Barcode scanner και συμβατό φορολογικό ταμειακό σύστημα. Υπάρχουν πολλές επι- λογές για την εγκατάσταση του Kiosk Manager, π.χ. σε κανονικό υπολογιστή με απλή οθόνη ή οθόνη αφής, σε PοS με ενσωματωμένη οθόνη αφής, ακόμη και σε Laptop ή Windows Tablet. Το προτεινόμενο σύστημα, από άποψη λειτουργικότητας και χώρου που καταλαμ- βάνει, είναι PoS με ενσωματωμένη οθόνη αφής. Τα λογισμικά της ελληνικής αγοράς προσφέρουν και στη μικρή λιανική μια σειρά από υπηρεσίες, όπως βάση δεδομένων με κωδικούς προϊόντων, barcodes και τιμές, διαχείριση αποθήκης κι ό,τι άλλο μπορεί να διευκολύνει την καθημερινότητά τους. Λογισμικό Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=