Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20

62 Σύστημα Simply POS από την ACR Electronics To Simply POS είναι το πρώτο στο είδος του σύστημα οργάνωσης καταστημάτων λιανικής που λειτουργεί στο Cloud μέσω του προγράμματος περιήγησης (Web browser) και δεν απαιτεί εγκατάσταση. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν, που δίνει τη δυνατότητα για ένα πλήρες σύστημα με εξοπλισμό, το οποίο περιλαμβάνει σύστημα POS, Barcode scanner, ταμειακή μηχανή, συρτάρι ταμείου κι εκτυπωτή ετικετών, αλλά έχει ως ανταγωνι- στικό πλεονέκτημα το γεγονός ότι προσφέρει τις υπηρεσίες του και με μια απλή σύνδεση στο διαδίκτυο είτε από υπολογιστή και tablet, είτε ακόμη κι από ένα κινητό τηλέφωνο (smartphone). Λειτουργεί το ίδιο αποτελεσματικά σε περιβάλλον Windows, Apple και Android, ενώ δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε δυνατότητες από τα συστήματα ERP που χρησιμοποιούν οι μεγάλες επιχειρήσεις. Είναι δε τόσο απλό, όσο μια κλασική ταμειακή μηχανή, αφού δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό, λειτουργεί στον υπολογιστή ή σε μία ήδη υπάρχουσα συσκευή, με τη σύνδεση ενός οποιουδήποτε barcode scanner και το μόνο που χρειά- ζεται είναι να περαστούν τα προϊόντα μπροστά του. Σύμφωνα με την εταιρεία, το εν λόγω σύστημα παρου- σιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο τα σημαντικότερα δεδομένα της επιχείρησης, όπως ποια είδη φέρνουν περισσότερο κέρδος, ποιες κατηγορίες έχουν μεγαλύ- τερη ζήτηση, ποιες είναι οι πιο παραγωγικές ώρες, αλλά και ποιος είναι ο πιο αποδοτικός υπάλληλος ή τι πρέπει να συμβεί, για να αυξηθούν τα κέρδη στο εκά- στοτε κατάστημα. Pegasus Retail ERP Start Up από την ΤΕΣΑΕ Η επιλογή μίας εφαρμογής Pegasus από την ΤΕΣΑΕ ως software για την επιχείρηση είναι μία επένδυση συγκριτικά χαμηλού κόστους. Η εταιρεία διαθέτει μια σειρά από εξειδικευμένες εφαρμογές, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες συγκεκριμένων κλάδων, όπως γυμναστήρια, πρατή- ρια καυσίμων, εστιατόρια, courier, βιβλιοπωλεία, μέχρι κι ελαιοτριβεία, ενώ συγκεκριμένα για τη μικρή λιανική παρέχει το πρόγραμμα Retail Start Up. Πρό- κειται για μία καθετοποιημένη εφαρμογή που αναπτύχθηκε με γνώμονα τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της Λιανικής Πώλησης. Στηρίζεται στη βασική έκδοση Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus ERP Start Up, ώστε να διασφαλίζεται η άμεση κι ολοκληρωμένη αξιοποί- ηση των επιχειρησιακών πόρων και ταυτόχρονα φέρει όλη την ειδική παραμετροποίηση κι εξειδί- κευση που απαιτεί η Εντατική Λιανική. Από τα χαρακτηριστικά του εν λόγω προγράμματος ξεχωρί- ζουν η υποστήριξη λιανικής, η έκδοση αποδείξεων, η εικόνα ταμείου, η διαχείριση πόντων και δωροεπιτα- γών, η παρακολούθηση αποθήκης, η έκδοση παραστατικών, η πληρωμή προμηθευτών, η παραμε- τροποίηση επιλογών, αλλά και η παραμετροποίηση πλήκτρων κι επιλογών. Το πρόγραμμα συνεργάζεται με τα πιο διαδεδομένα hardware, όπως θερμικοί εκτυπωτές, ταμειακές μηχανές, απογραφικά, ζυγι- στικά, barcode scanners, ενώ υπάρχει η δυνατότητα διασύνδεσης και με barcode printers για μαζική εκτύ- πωση ετικετών, αλλά και με οθόνες αφής για τη βασική λειτουργία της λιανικής πώλησης. Στα αντα- γωνιστικά του πλεονεκτήματα συμπεριλαμβάνεται το γεγονός ότι οι χρεώσεις του γίνονται ανά θέση εργα- σίας, ότι δεν έχει κανένα περιορισμό στους χρήστες κι ότι προσφέρει online αναβαθμίσεις, ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένο κι εναρμονισμένο με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρο- νης πραγματικότητας. Λογισμικό Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=