Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 20
66 Της Ελένης Σαραντάκη Η αλλαγή στις καταναλωτικές τάσεις έχει αρχίσει να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή, καθώς αναλαμβάνουν ρόλο βασικού αγοραστή οι νέες γενιές των millenials και των xennials, των Ελλήνων, δηλαδή, που έχουν γεννηθεί μετά το 1976 κι έχουν γαλουχηθεί στις νέες τεχνολογίες, αλλά και την κρίση, διαμορφώνοντας και μία αρκετά διαφορετική συμπεριφορά ως καταναλωτές. Ο τρόπος αγοράς κι οι προτιμήσεις των ηλικιών 20 έως 40 ετών Οι καταναλωτικές τάσεις των Millennials
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=