Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 21

12 ειδήσεις Επενδύσεις ύψους 60 εκατ. ευρώ με 50 νέα καταστήματα κι ανακαινίσεις υφιστάμενων σημείων πώλησης σχεδιάζει να πραγματοποιήσει η εταιρεία σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπου- λος την τρέχουσα χρονιά. Συγκεκριμένα, η ενίσχυση του δικτύου θα αφορά την Αττική, αλλά και την περιφέρεια, αφού το πρώτο κατάστημα αναμένεται να εγκαινιαστεί στην Πάτρα. Το πλάνο, επί- σης, περιλαμβάνει περισσότερες από 50 ανακαινίσεις στα υπάρχοντα καταστήματα, με βάση τις δηλώσεις του νέου επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπου- λος, Βασίλη Σταύρου. Ακόμη, ο κ. Σταύρου τόνισε πως το 2019 προτεραιότητα για την ΑΒ Βασιλόπουλος θα είναι τα φρέσκα προϊόντα κι οι επενδύσεις στην κατηγορία των έτοιμων φαγητών, με νέους κωδικούς κι υπηρεσίες, σε σύμπραξη με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Τέλος, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος σχεδιάζει εντός του έτους να ενισχύσει και την παρουσία της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, που αναμένει να συνεχίσει να καταγράφει ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 20%–25%. Έρχονται αλλαγές στην αγορά του συσκευασμένου γύρου Ένσταση πρόκει- ται να καταθέσει η Εθνική Διεπαγ- γελματική Οργάνωση Κρέα- τος (ΕΔΟΚ) κατά του φακέλου του Συνδέσμου Ελλη- νικών Βιομηχανιών Επεξεργασίας Κρέατος (ΣΕΒΕΚ), που επιδιώκει την πιστο- ποίηση του γύρου ως Εγγυημένου Παραδοσιακού Ιδιότυπου Προϊόντος (ΕΠΙΠ). Συγκεκριμένα, ο ΣΕΒΕΚ κατέθεσε στο τέλος του 2018 φάκελο για την πιστοποίηση του γύρου ως Εγγυημένου Παραδοσιακού Ιδιό- τυπου Προϊόντος (ΕΠΙΠ), ενώ από την πλευρά της η ΕΔΟΚ βρίσκεται σε διαδικασία προετοιμασίας φακέλου για την πιστοποί- ηση του ελληνικού γύρου ως προϊόντος Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ). Με την πρόταση αυτή τίθεται ως κυρίαρχο στοιχείο η προέλευση της πρώτης ύλης, δηλαδή το ελληνικό χοιρινό, κι οι Έλληνες χοιροτρόφοι μπορούν, με τη σωστή στήριξη, να πετύχουν τουλάχιστον διπλασι- ασμό των μεγεθών τους σε ένα χρόνο, χωρίς να δημιουργούνται παρενέργειες στην αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι το σήμα ΕΠΙΠ αφορά την πιστοποίηση του τρό- που παραγωγής ενός προϊόντος, δηλαδή τη μοναδική συνταγή του, ανεξάρτητα από την προέλευση της πρώτης ύλης, ενώ με το σήμα ΠΓΕ πιστοποιείται η γεωγραφική προ- έλευση του προϊόντος, δηλαδή του χοιρινού κρέατος. Στο μεταξύ, ο ΣΕΒΕΚ από την πλευρά του υποστηρίζει ότι η πρόταση της ΕΔΟΚ, για να πάρει ο γύρος την πιστοποίηση του προϊό- ντος Προστατευόμενης Γεωργικής Ένδειξης, δεν λαμβάνει υπόψη τον μεγάλο όγκο των εισαγωγών τυποποιημένου γύρου και σημειώνει ότι με την κατοχύρωσή του ως ΕΠΙΠ προασπίζεται ο παραδοσιακός τρόπος κατασκευής του από τον αθέμιτο εισαγό- μενο ανταγωνισμό. ΑΒ Βασιλόπουλος: επενδύσεις 60 εκατ. ευρώ και νέα καταστήματα SPAR: Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας «χτυπά» τον ανταγωνισμό Με μια νέα ισχυρή συνεργασία ξεκινά δυναμικά το 2019 για τη SPAR Hellas. Η ελληνική SPAR υπέγραψε συμφωνία συνεργα- σίας με τη SPAR ASPIAG SRL, τη μεγαλύτερη SPAR στον κόσμο. Η SPAR ASPIAG SRL δραστηριοποιείται σε 5 χώρες, Αυστρία, Βόρεια Ιταλία, Κροατία, Σλοβενία, Ουγγαρία, πετυχαίνοντας συνολικό τζίρο πάνω από 14,60 δισ. ευρώ. Η συνεργασία αυτή για την SPAR Hellas γίνεται, κυρίως, για την εισαγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (η ASPIAG έχει συνολικό μίγμα 3.700 προϊόντων SPAR), εμπλουτίζοντας το κωδικολόγιο που έχει η εταιρεία στο δίκτυό της στην Ελλάδα, αλλά και για την εξαγωγή ελληνικών προϊόντων, είτε ως προϊ- όντα ιδιωτικής ετικέτας ή ως brands, στο δίκτυο του αυστριακού κολοσσού. Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται η ελληνική παραγωγή, κάτι που άλλωστε ήταν ένας από τους βασικούς αρχικούς στόχους της εται- ρείας. Επιπλέον, εξετάζεται η δυνατότητα συνεργασίας για την εισαγωγή επώνυμων προϊόντων, είτε ως κωδικών ροής είτε ως promotion, όπως και η δυνατότητα εισαγωγής της σειράς S–Budget, τα οποία είναι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας πρώτης τιμής, ανεβάζοντας κατακόρυφα την ανταγωνιστικότητα της SPAR Hellas στον τομέα αυτό.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=