Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 21

44 Cappuccino Starbucks από την Arla Foods Τα Starbucks ειδικεύονται στον κρύο καφέ Ready to Drink κι η Arla Foods διαθέτει στην ελληνική αγορά μία σειρά από προϊόντα με το συγκεκρι- μένο brand, τοποθετώντας τα σε σούπερ και μίνι μάρκετ, αλλά και σε περίπτερα κι άλλα σημεία της μικρής λιανικής. Καπουτσίνο, εσπρέσο, λάτε, μακιάτο, ακόμη και φραπουτσίνο και ροφήματα σοκολάτας μπορεί πλέον να βρει κανείς και να τοποθε- τήσει στο ράφι του, με την καταναλωτική ζήτηση στον κρύο καφέ να είναι ανοδική. Έτοιμος καφές Illy Στην αγορά των Ready to Drink ροφη- μάτων έχει εισέλθει κι η εταιρεία Kafea Terra, η οποία έχει καθιερωθεί στην αγορά του καφέ στον τομέα horeca. Με μία διαρκώς ενισχυμένη γκάμα, η εται- ρεία διεκδικεί τη δική της θέση στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ, με προϊόντα που φέρουν το γνωστό brand Illy. Ο έτοιμος αυθεντικός καφές illy, με το όνομα illy issimo, είναι μια premium σειρά απολαυστικού, έτοιμου προς κατανάλωση καφέ που περιέχει το μοναδικό μείγμα καφέ illy από 100% κόκκους καφέ Arabica. Κρύος icepresso από τον Jacobs Μία ακόμη εταιρεία με εδραιωμένο brand στην αγορά του καφέ είναι κι η Jacobs, η οποία, επίσης, έχει εισέλθει στην αγορά των έτοιμων κρύων ροφη- μάτων. Με προϊόντα, όπως ο icepresso, η εταιρεία δίνει τη δική της «μάχη» για τα μερίδια των RTD ροφημάτων στα ελληνικά σούπερ και μίνι μάρκετ, αλλά και στα υπόλοιπα σημεία της μικρής λιανικής. Πρόκειται για έναν κρύο καφέ, με το γνωστό χαρμάνι της Jacobs από επιλεγμένους κόκκους καφέ Arabica των εκλεκτό- τερων φυτειών του κόσμου. Διονύσης Ξένος «Καλό προϊόν το τσάι για το καλοκαίρι» Το μίνι μάρκετ «Το Μαγαζάκι της Γειτονιάς» επί της οδού Φωκά στην Αθήνα διαθέτει μία μεγάλη γκάμα από προϊόντα με πολλές ελληνικές ετικέτες κι από μικρούς παραγωγούς. Κι όπως μας είπε ο ιδιοκτή- της, κ. Ξένος: «Όλα έχουν αρκετή κίνηση κι αυτό ισχύει και για τα προϊόντα ψυγείου. Μπίρες και χυμοί έχουν μεγάλη ζήτηση όλο το χρόνο, ενώ προϊόντα, όπως τα ανα- ψυκτικά και το παγωμένο τσάι, είναι καλύτερα για το καλοκαίρι, αφού τότε αυξάνεται η δική τους ζήτηση». H άποψή σας Αντώνης Ευαγγελίου «Έχει ζήτηση ο κρύος καφές» Ο κ. Αντώνης έχει ανοίξει εδώ και λίγο καιρό ένα νέο κατά- στημα ψιλικών στην οδό Ωροπού στο Γαλάτσι κι έχει ήδη δώσει μία θέση στο ψυγείο του για τον κρύο καφέ, όπως και για το κρύο τσάι, επιλέγοντας τα προϊόντα της Δέλτα. «Έβαλα τον κρύο καφέ πριν λίγες ημέρες, όμως ήδη έχει «φύγει». Φαί- νεται να έχει ζήτηση», μας εξήγησε. Όσον αφορά το κρύο τσάι, μας είπε ότι η χαμηλή τιμή του βοηθάει τις πωλήσεις του, ενώ μας τόνισε ότι η κίνηση για καινούργιο μαγαζί είναι αρκετή, έχοντας ήδη σταθερούς πελάτες κάθε μέρα. Αφιέρωμα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=