Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 21

70 μικροί παραγωγοί M.M.: Από πού προμηθεύεστε πρώτες ύλες και πού κατασκευάζονται τα προϊόντα σας; Κ.Λ.: Τη βασική μας πρώτη ύλη, το κουμ–κουάτ, την αντλούμε από τα δέντρα της κερκυραϊκής υπαίθρου. Η παρασκευή των προϊόντων μας πραγματοποιείται στις ολοκαίνουργιες, ιδιόκτητες, σύγχρονες εγκατα- στάσεις μας 4.500τ.μ., μια μονάδα πιστοποιημένη µε ISO 22000:2005. Ο χώρος παρασκευής των παραδο- σιακών γλυκών και το εκθετήριο βρίσκονται στο ισόγειο, ενώ το αποστακτήριο στον α’ όροφο. Οι επι- σκέπτες μας, δοκιμάζοντας τα προϊόντα μας, μπορούν ταυτόχρονα να παρακολουθούν την παρα- γωγή και τυποποίησή τους. M.M.: Σε ποιες περιοχές της χώρας διανέμονται σήμερα τα προϊόντα σας και με ποιον τρόπο; Έχετε επεκταθεί σε εξαγωγές εκτός Ελλάδος; Κ.Λ.: Τα προϊόντα μας είναι ήδη διαθέσιμα ανά την Ελλάδα κι η ανάπτυξη του δικτύου σημείων πώλη- σης είναι συνεχής. Μάλιστα, αποστέλλουμε τα προϊόντα μας με δικά μας έξοδα, εντός 2–3 εργασί- μων ημερών, κατευθείαν στο κατάστημα πώλησης. Παράλληλα, στην προσπάθεια της περαιτέρω ανά- πτυξης του δικτύου πωλήσεών μας, είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με χονδρεμπόρους σε ολόκληρη την Ελλάδα. Τέλος, τα τελευταία χρόνια, έχουμε επεκταθεί και σε εξαγωγές σε χώρες, όπως Γαλλία, Γερμανία, Ισραήλ, Καναδάς, Ολλανδία κι Ισπανία, οι οποίες έχουν ήδη γνωρίσει τα προϊόντα Lazaris. M.M.: Γιατί να προτιμήσει τα προϊόντα της εταιρείας σας, αρχικά ένας επαγγελματίας της αγοράς κι εν συνεχεία οι καταναλωτές; Κ.Λ.: Τα προϊόντα Lazaris είναι ξεχωριστά, γιατί είναι χειροποίητα, δεν περιέχουν χημικά συντηρητικά, φτιά- χνονται σε μικρές ποσότητες κι είναι υγιεινά, καθώς δεν περιέχουν καθόλου λιπαρά. Το πάντρεμα της κερ- κυραϊκής παράδοσης και φινέτσας με τη σύγχρονη αισθητική και γαστρονομία καθιστούν τα προϊόντα μας ιδιαίτερα αγαπητά τόσο στους καταναλωτές όσο και στους επαγγελματίες της αγοράς. M.M.: Πόσο δύσκολο είναι για μια μικρή ελληνική επιχείρηση να ανταπεξέλθει στην εγχώρια αγορά εν μέσω κρίσης; Κ.Λ.: Είναι αλήθεια ότι δεν είναι πολύ εύκολο για μια μικρή ελληνική επιχείρηση να σταθεί στις συν- θήκες της κρίσης που βιώνει η χώρα μας. Όλες οι επιχειρήσεις καλούνται πλέον να πορευτούν σε ένα αναμορφωμένο τοπίο και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα της αγοράς. Εμείς, με γνώμονα την άριστη ποιότητα και την υψηλή αισθητική, έχουμε στόχο την ανάδειξη της γαστρονομικής ιστορίας του νησιού, χρησιμοποιώντας καινοτόμες ιδέες, στο πλαίσιο μιας ειλικρινούς σχέσης με τον καταναλωτή. Αυτά είναι και τα στοιχεία που μπορούν να καταστή- σουν – κατά τη γνώμη μας– μια ελληνική επιχείρηση του σήμερα βιώσιμη, αναπτυσσόμενη κι ανταγωνιστική. Μ info point Η ελκυστική συσκευασία, η ποικιλία των διαφορετικών γεύσεων κι η προσεγμένη σχέση ποιότητας και τιμής καθιστούν τα προϊόντα μας προσιτά στον καταναλωτή.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=