Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 21

77 παρουσίαση Οι παροχές στον πελάτη Σύμφωνα με την Δημητρούλακος, ο εκάστοτε πελάτης που θα απευθυνθεί στην εταιρεία για το στήσιμο του καταστήματός του θα λάβει έναν ολοκληρωμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο οποίος και περιλαμβάνει προμέτρηση, μελέτη και σχεδιασμό, είτε πρόκειται για νέο κατά- στημα, είτε ανακαίνιση, είτε για συμπλήρωμα ραφιών στα ήδη υπάρχοντα. Η διαδικασία μέχρι την εγκατάσταση Ποια είναι, όμως, η διαδικασία μέχρι την τοποθέτηση των ραφιών στο κατάστημα; «Ο πελάτης είναι αυτός που θα μας περιγράψει τι ακριβώς έχει στο μυαλό του, παίρ- νοντας ιδέες κι από τα προϊόντα που έχουμε ήδη λανσάρει στην αγορά. Στη συνέχεια, και σε συνεννόηση πάντα με τον πελάτη, συζητάμε τις αλλαγές που απαι- τούνται στο σχέδιο, μέχρι να φτάσουμε στην οριστική συμφωνία. Όταν καταλήξουμε στο τελικό σχέδιο, η εταιρεία αναλαμβάνει να το υλοποιήσει σε εύλογο χρο- νικό διάστημα, με χαμηλό κόστος και συνέπεια στην κατασκευή. Σε εμάς αυτό αποδεικνύεται κι από την πιστοποίηση της εταιρείας μας από την TUV AUSTRIA HELLAS με ISO 9001 για την παραγωγή, εμπορία, μελέτη και τοποθέτηση αποθηκευτι- κών συστημάτων και συστημάτων προβολής», μας είπαν από την εταιρεία Δημη- τρούλακος. Σειρά ραφιών ειδικά για μίνι μάρκετ Η σειρά ραφιών «Supermarket» είναι ένα σύστημα που παράγει η εται- ρεία μας και προσαρμόζεται ιδανικά σε μίνι μάρκετ, σούπερ μάρκετ και καταστήματα λιανικής πώλησης διαφόρων κατηγοριών (βιβλιοπωλεία, petshops, ηλεκτρικού εξο- πλισμού, καλλυντικών κ.ο.κ.) για την αποθήκευση, προβολή κι ανάδειξη των προϊόντων της εκάστοτε επιχεί- ρησης. Η εν λόγω σειρά είναι απλή στη συναρμολόγηση κι ευέλικτη, λόγω της μεγάλης γκάμας στις διαστάσεις της (ύψος, βάθος και μήκος). Μπορεί να συνδυαστεί άψογα κι αρμονικά στον χώρο κι ως ράφι μαναβικής, με ειδική τελαροθέση. Επιπλέον, περιλαμβάνει πλήθος εξαρτημά- των, μεταλλικών ή plexiglass, που χρησιμεύουν σε λύση πολλών αποθηκευτικών αναγκών. Τα ράφια μπορούν να δέχονται χωρίσματα, ώστε να δημιουργούν θυρίδες κι οι πλάτες μπορούν να είναι διάτρητες, ώστε σε συνδυασμό μεταλλικό γάντζο να υπάρχει κρέμαση προϊόντων – blisters. H εταιρεία παράγει, επίσης, μικρά και βολικά ταμεία κι εμπορεύεται μεγάλη γκάμα πλαστικών καλα- θιών, τροχήλατων και μη. Τι πρέπει να προσέχει ένας ιδι- οκτήτης μίνι μάρκετ Σύμφωνα με τους ειδικούς στην εταιρεία Δημητρούλακος, ένας νέος ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ πρέπει να έχει κατά νου τις δυνατότητες του χώρου του, αλλά και το μέχρι πού μπορεί να φτάσει οικονομικά. Πρέ- πει να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον χώρο του, με καλό σχεδιασμό, ώστε, μπαίνοντας ο πελάτης στο κατάστημα, να έχει την αίσθηση ενός γεμάτου, «φρέ- σκου», καθαρού κι απόλυτα εξοπλισμένου καταστήματος, που τον δελεάζει να κάνει τα ψώνια του. Τα ράφια πρέπει να έχουν διάσταση τόση όση απαιτείται για την ανάδειξη των προϊόντων, ούτε μικρά, που να στριμώχνεται το προϊόν, ούτε όμως και μεγάλα, που να μένουν άδεια από προϊόντα και να δημιουργείται εντύ- πωση εγκατάλειψης. Μ info point Ένας νέος ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ πρέπει να έχει κατά νου τις δυνατότητες του χώρου του, αλλά και το μέχρι πού μπορεί να φτάσει οικονομικά.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=