Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 21

79 ίδιος, τριάντα χρόνια αργότερα, σχεδίασε και διοχέτευσε στην εγχώρια αγορά την 1η ελληνική πίπα, που έγινε ευρέως γνωστή με το σλόγκαν «Μια πίπα…μα τι πίπα!». Τη σκυτάλη παρέλαβε λίγα χρόνια αργότερα η δεύτερη γενιά, με οδηγό τον πρωτοπόρο Σωτήριο Δρίτσα, ο οποίος κατάφερε να επεκτείνει την εταιρεία εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων, κάνοντας διεθνώς γνωστά τα ελληνικά προϊόντα Evans. Ως επιχειρηματίας–γνώ- στης του κλάδου, πορεύτηκε με γνώμονα τη συνέπεια, την έρευνα και την ανάπτυξη των προϊόντων της εται- ρείας. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις επενδύσεις στη γραμμή παραγωγής, δημιουργώντας τα αγαπημένα μέχρι σήμερα πιπάκια tar.get, τα οποία μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα έγιναν παγκοσμίως δημοφιλή. Μ.Μ.: Σήμερα, τι περιλαμβάνει η προϊοντική γκάμα της Evans – Δρίτσας; Σ.Δ.: Η εταιρεία μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανα- κοινώσει τη διάθεση στην ελληνική και διεθνή αγορά ενός νέου προϊόντος: τα filter tips (φίλτρα για στριφτό τσιγάρο) για slim και super slim, σε μορφή μπαστου- νιών αλλά και χύμα. Παράλληλα, εξακολουθεί να παράγει τα διεθνώς αναγνωρισμένα πιπάκια tar.get για όλα τα μεγέθη τσιγάρων και στριφτών, όπως επίσης και στριφτήρια, το αέριο Evans για αναπτήρες και τις πέτρες Evans για αναπτήρες. Μ.Μ.: Γιατί να προτιμήσει κανείς τα δικά σας προϊόντα; Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονε- κτήματα της εταιρείας Evans Δρίτσας; Σ.Δ.: Η συνεχής έρευνα για την ανάπτυξη τεχνολογιών προστασίας του καπνιστή, η ελληνικότητα των προϊό- ντων, καθώς κι η ανοδική αύξηση του μεριδίου της εταιρείας μας στην ευρωπαϊκή αγορά αποτελούν τα ισχυρά πλεονεκτήματα των προϊόντων Evans. Ως Διευθύνων Σύμβουλος της Evans, πιστεύω ότι η ηγετική θέση που κατέχουμε στην αγορά αποτελεί επι- στέγασμα κι επιβράβευση των προσπαθειών που έχουμε καταβάλλει όλα αυτά τα χρόνια, βάζοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την υγεία των πελατών μας. Επίσης, η εταιρεία μας κι εγώ, προσωπικά, δεσμευόμα- στε να συνεχίζουμε να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις τα καλύτερα προϊόντα, καθώς και τους καλύτερους όρους συνεργασίας. Πιστεύουμε σε μια συνεργασία που βασίζεται στο πνεύμα της αλληλοεκτίμησης κι αυτό προσφέρουμε στους πελάτες μας. Μ.Μ.: Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη αγορά και πόσο εύκολο είναι για μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση να ανταπεξέλθει σε αυτή; Σ.Δ.: Η κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά την αγορά κι οι συνθήκες είναι δύσκολες για όλες τις επιχειρήσεις , πόσο μάλλον για μια εταιρεία όπως η δική μας, που ξεκίνησε και παραμένει «οικογενειακή» επιχείρηση. Αντιμετωπί- σαμε αρκετά προβλήματα κι εμπόδια. Έχουμε, όμως, μια βασική αρχή: σκληρή δουλειά που συνοδεύεται από επιμονή, υπομονή και τιμιότητα. Η οργάνωση κι εκπαίδευση του προσωπικού, η σταθερή διοίκηση, οι εσωτερικές οργανωτικές και λειτουργικές δομές, το αναπτυξιακό σχέδιο και το άνοιγμα της αγοράς του εξωτερικού αποτελούν ακρογωνιαίους λίθους στην προσπάθειά μας να αντιμετωπίζουμε όσες δυσκολίες συναντούμε στις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες. Μ.Μ.: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της εται- ρείας; Αναμένονται νέα προϊόντα στην αγορά; Σ.Δ.: Η διατήρηση του ηγετικού μεριδίου στην ελλη- νική αγορά, η ενίσχυση των αγορών του εξωτερικού κι η έρευνα σε νέα, καινοτόμα προϊόντα. Αυτά θα έλεγα ότι είναι τα σχέδιά μας για το μέλλον. Για εμένα και τα παιδιά μου, αλλά και για όλους τους εργαζόμενους και συνεργάτες της εταιρείας, η πίστη στο όραμα της συνεχούς δημιουργίας είναι επιχειρηματικός μονόδρομος. Μας επιτρέπει να διατηρούμε τις θέσεις εργασίας και να αυξάνουμε τις επενδύσεις σε ανθρώ- πινο δυναμικό και παραγωγικές υποδομές. Μ συνέντευξη Σωτήρης Δρίτσας Διευθύνων Σύμβουλος της Evans Δρίτσας info point

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=