Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 21

8 ειδήσεις Η Δίρφυς εντάσσεται στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ–ΔΙΚΑ ΜΑΣ Η Δίρφυς Α.Ε., με αξιόλογη πορεία στον κλάδο της εμφιάλωσης νερού, αποτελεί το 52ο επίσημο μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ–ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ενισχύοντας περαι- τέρω τη δυναμική της ένωσης και συμβάλλοντας στην προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Παράλ- ληλα, με την ένταξή της, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη σύμπραξη σημαντικών επιχειρήσεων του ίδιου χώρου δραστη- ριοποίησης, με κοινό σημείο την πίστη στα ελληνικά προϊόντα διαφοροποίησης και την τήρηση της ελληνικότητας της Έδρας, Παραγωγής και Ιδιοκτησίας τους. Με έδρα τη Χαλκίδα, η Δίρφυς εξειδι- κεύεται από το 1975 στην εμφιάλωση πόσιμου νερού που διακρίνεται για τη διαύγειά του, την πλήρη απουσία βαρέων μετάλλων κι οργανικού άνθρακα, την ιδανική αναλογία ασβε- στίου–μαγνησίου και τη χαμηλή συγκέντρωση σε νάτριο. Από το 2007, με την εξ ολοκλήρου ανακατασκευή και τον πλήρη εκσυγχρονισμό των εγκαταστά- σεων, η παραγωγή στεγάζεται σε νεόκτιστο, σύγχρονο βιομηχανικό κτή- ριο, ιδιαίτερου αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, που σέβεται το περιβάλλον και λειτουργεί σύμφωνα με όλους τους προβλεπόμενους κανόνες. Ως νέο μέλος της ΕΛΛΑ–ΔΙΚΑ ΜΑΣ, από το 2010 πραγ- ματοποιεί πωλήσεις σε Ελλάδα κι εξωτερικό κι επενδύει συστηματικά στη συνεργασία με όλες τις αλυσίδες S/M, καθώς και με σημαντικούς διανομείς ποτών στην κεντρική Ελλάδα. «Μάχη» ενάντια στη νοθεία του μελιού από τον ΕΦΕΤ Την αποτροπή νοθείας στο μέλι «κυνηγά» ο ΕΦΕΤ, συνεχίζοντας τους εντατι- κούς ελέγχους στην αγορά, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες αρχές, προκειμένου να προστα- τευτούν οι καταναλωτές. Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, η νοθεία του μελιού δεν συνιστά απλή οικονομική απάτη, καθώς το νοθευμένο προϊόν που εμφανίζεται ως μέλι στερείται των ευεργετικών ιδιοτήτων του πραγματικού μελιού. Υπάρ- χουν διαφόρων ειδών νοθείες του μελιού. Μια πολύ απλή νοθεία είναι να πωλείται ένα είδος ως κάτι άλλο, π.χ. ένα ανθόμελο για θυμαρίσιο ή ένα εισα- γόμενο για ελληνικό. Επίσης, υπάρχουν νοθείες με εξωγενή σάκχαρα (π.χ. ισογλυκόζη, γλυκόζη ή άλλες γλυκαντικές ύλες, με παράλληλη προσθήκη χρωστικών κι αρωματικών ουσιών). Τι πρέπει να προσέχει ο καταναλωτής, όταν αγοράζει μέλι: • Συστήνεται να αποφεύγεται η αγορά μελιού χωρίς επισήμανση κι η αγορά από πλανόδιους πωλητές, οι οποίοι συστήνονται ως μελισσοκόμοι, αλλά δεν διαθέτουν άδεια πλανόδιου εμπορίου ούτε μελισσοκομικό βιβλιάριο. • Το μέλι διατίθεται συσκευασμένο σε βάζα κι όχι χύμα και φέρει ετικέτα με τη γεωγραφική και βοτανική προέλευση, το βάρος, την ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας, τον αριθμό παρτίδας, τα στοιχεία του παραγωγού, ή του τυποποιητή, ή του διακινητή και τον κωδικό αριθμό καταχώρισης του συσκευ- αστηρίου, εφόσον δεν διατίθεται από τον ίδιο τον παραγωγό. • Η διαδικασία της κρυστάλλωσης είναι φυσική διαδικασία που παρατηρείται κυρίως στο ανθόμελο. Το μέλι δεν χάνει τις ευεργετικές ιδιότητές του, εφόσον κρυσταλλώσει. Συντηρείται καλά κλειστό, σε μέρος σκιερό, δροσερό, χωρίς έντονες οσμές κι υγρασία. Σε ανοδική «τροχιά» τα σούπερ μάρκετ Ανοδική πορεία για δεύτερη συνεχή χρονιά ως προς τις πωλήσεις καταγρά- φει το κανάλι των σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα στοι- χεία της IRI για το 2018, με την αύξηση να εκτιμάται στο 2,7%. Αναλυτικά, ο Μάρτιος παρουσι- άζεται ως ο καλύτερος μήνας για την περσινή χρονιά, καθώς σημειώθηκε αύξηση και ως προς την αξία και ως προς τον όγκο πωλήσεων, σε ποσοστό 13,4%. Παράλ- ληλα, ο Δεκέμβριος του 2018 ήταν ένας μήνας πτωτικός για την αγορά σούπερ μάρκετ, αφού σημειώθηκε κάμψη πωλήσεων της τάξεως του 0,7% σε αξία και του 0,9% σε όγκο πωλήσεων. Άνοδο κατέγραψαν: τα είδη νοικοκυριού (Household), τα τρόφιμα, και τα είδη προσωπικής φροντίδας.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=