Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

31 ΕΚΘΕΣΗ ρεπορτάζ Οικογένεια Χριστοδούλου Η Food Expo είναι μία έκθεση στην οποία εστιάζει κάθε χρόνο κι η γνωστή ελληνική εταιρεία χυμών, Οικογένεια Χριστοδούλου. «Είναι η πιο καλή περίοδος για εμάς, καθώς παρουσιάζουμε νέα προϊόντα ενόψει του καλοκαι- ριού και κάνουμε τις συμφωνίες μας με πελάτες σε όλη την Ελλάδα», μας εξήγησε η υπεύθυνη χονδρεμπορίου της εταιρείας, κα Νατάσα Αποστολοπούλου. Όσον αφορά τη Food Expo 2019, μας τόνισε ότι από το περίπτερό τους πέρασαν πολλοί επαγγελματίες, ειδικά το Σάββατο, με πολλούς Buyers και από το εξωτερικό. Η εταιρεία παρου- σίασε στην έκθεση το νέο 2λιτρο χυμό με φρεσκοστυμμένο πορτοκάλι, ενώ ιδανική για τα μίνι μάρκετ χαρακτήρισε τη σειρά βιταμινούχων χυμών της Οικογένειας Χριστοδούλου. Λουξ Στα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη έχει στραφεί τα τελευταία χρόνια η Λουξ και στη Food Expo 2019 παρέθεσε όλη την γκάμα των προϊόντων της, με έμφαση στη σειρά Plus n’ Light. «Τα αναψυ- κτικά της σειράς έχουν 60% λιγότερες θερμίδες, καθόλου ζάχαρη και τεχνικά γλυκαντικά, περισσότερο χυμό φρούτων και 100% φυσικά γλυκαντικά», μας εξήγησε η κα Ζωή Γκέκα. Η εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση και τις νέες συσκευασίες, μεταξύ των οποίων και γυάλινες. Όλα τα προϊόντα Λουξ είναι διαθέσιμα πανελλαδικά, μέσω χονδρεμπόρων. Palmie Bistro Η γνωστή «αλυσίδα» καφέ–εστιατορίων, Palmie Bistro, έχει διεισδύσει τον τελευταίο καιρό και στην αγορά των συσκευα- σμένων προϊόντων. «Εδώ και τρία χρόνια έχουμε δημιουργήσει τα δικά μας έτοιμα γεύματα, βασισμένα σε αγαπημένα πιάτα, όπως το παστίτσιο, τα σουτζουκάκια, οι μελιτζάνες ογκρατέν, το ιμάμ και πολλά άλλα», μας εξήγησε η κα Άννα Αμπάβη, στο περίπτερο της εταιρείας. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν και τα νέα κρεατοσκευάσματα της Palmie Bistro, με το σύνολο των προϊόντων να είναι ήδη διαθέσιμο σε μίνι μάρκετ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σε χώρες του εξωτερικού. Palirria Οι κονσέρβες της Παλίρροια έχουν καθιερωθεί εδώ και πολλά χρόνια στην αγορά κι έτσι η εταιρεία βρέθηκε για 5η φορά στη Food Expo, με στόχο τη διεύρυνση και των εξαγω- γών της, καθώς τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται σταθερά και στο εξωτερικό. «Έχουμε ήδη πολλές b2b επαφές κι η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη φέτος, ειδικά όσον αφορά τον τομέα των επαγγελματιών», μας τόνισε η κα Άννα Κοτσαντά. Η Παλίρροια παρουσίασε στην έκθεση μία νέα σειρά σε τάπερ με τρίμηνη διάρκεια, αλλά κι όλες τις μικρές συσκευασίες με χειροποίητα ντολμαδάκια, γίγαντες, φάβα, κ.ά., που θεωρούνται ιδανικές για τα μίνι μάρκετ.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=