Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

32 CoolVit Το βιταμινούχο νερό, Coolvit, είναι ένα από τα προϊόντα που έχουν ξεχωρίσει τον τελευταίο καιρό στην αγορά, καθώς με «δυναμική» διείσδυση ειδικά στον τομέα του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, έχει καταφέρει να κερδίσει τη δική του θέση στα ράφια. Έχοντας πίσω του μία μεγάλη ελληνική επι- χείρηση, αλλά και την παγκόσμια τάση προς το βιταμινούχο νερό και τα υγιεινά ροφήματα, η ανάπτυξή του αναμένεται ραγδαία τα επόμενα χρόνια. Ο Business Development Manager της Coral Innovations SA, κ. Σίμος Ζέρβας, συζητά με την ομάδα του περιοδικού «Mini Market & Μικρή Λιανική», συγκεκριμένα με τον υπεύθυνο πωλήσεων, κ. Πρόδρομο Σιδηρόπουλο, και τον εμπορικό διευθυντή, κ. Άκη Λιάντζουρα, όπως εικονίζονται στη φωτογραφία εξ αριστερών του, για την επόμενη ημέρα στην αγορά. Αυτή, λοιπόν, στην ουσία περι- λαμβάνει το επαναλανσάρισμα του προϊόντος. «Ακούγοντας τις ανάγκες των πελατών μας κι ολόκληρης της αγοράς, το Coolvit θα διατίθεται πια στην αγορά, χωρίς ζάχαρη, αποτελώ- ντας ένα απόλυτα υγιεινό προϊόν, χωρίς θερμίδες, αλλά με όλα τα ευεργετικά στοιχεία των βιταμινών που χρειάζεται ο κάθε άνθρωπος στην καθημερινότητά του», αποκάλυψε στο περιο- δικό μας ο κ. Zέρβας. Ελληνική Νοστιμιά Μία οικογενειακή επιχείρηση από τη Θεσσαλονίκη γέμισε με… πίτσες τη Food Expo 2019. Πρόκειται για την εταιρεία Ελληνική Νοστιμιά, η οποία είναι γνωστή στη Βόρεια Ελλάδα κι επόμενο βήμα της είναι η επέκταση στην Αθήνα, αλλά και γιατί όχι σε όλη τη χώρα. «Είμαστε μια επιχείρηση με 20 χρόνια παρουσίας στην αγορά της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, ενώ κάνουμε ήδη και εξαγωγές. Στην Αθήνα δεν έχουμε ακόμη διεισδύσει στην αγορά κι αυτός είναι ένας από τους λόγους που ήρθαμε στην έκθεση», μας εξήγησε η κα Δουλερίδου. Η Ελληνική Νοστιμιά διαθέτει κατεψυγ- μένες χειροποίητες πίτσες, οι οποίες «ακολουθούν τη συνταγή της μαμάς Αγάπης Συραντίδη», η οποία κι έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργία αυτής της οικογε- νειακής επιχείρησης. «Είμαστε μια καθαρά οικογενειακή επιχείρηση. Ξεκινήσαμε σιγά σιγά, δίνο- ντας έμφαση στην ποιότητα, για να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό, αλλά πλέον δίνουμε προϊόντα μας σε ένα μεγάλο αριθμό από μίνι μάρκετ, κρεοπωλεία κι άλλα αντίστοιχα καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα και το εξω- τερικό», μας εξήγησε η κα Δουλερίδου. Pure Ένα από τα περίπτερα που ξεχώρισαν στη Food Expo 2019 ήταν αυτό της PURE Energy Getränke, η οποία έχει λαν- σάρει και στην ελληνική αγορά το ενεργειακό ποτό, Pure. «Είναι ένα γερμανικό προϊόν, το οποίο έχει εδραιωθεί σε 12 χώρες της Ευρώπης και το οποίο έχουμε φέρει πια και στην Ελλάδα, το τελευταίο 6μηνο. Είναι ένα 100% vegan προϊόν, άχρωμο, με 87% μεταλλικό νερό», μας είπε η κα Πηλιχού. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι «παρότι νέο, υπάρχει ήδη η δυνατότητα για πανελλαδική κάλυψη, με απευθείας πωλήσεις ή μέσω χονδρεμπόρων». ρεπορτάζ ΕΚΘΕΣΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=