Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

50 πενταμήνου 2018 (Nielsen) θέλουν για το σύνολο της αγοράς τη Froneri να εμφανίζει μερίδιο 21,9%, την Kρι Kρι 15%, την Algida 13,2%, την EBΓA 9,9%, την ιδιωτική ετικέτα 24,8% και τους λοιπούς 16,2%. Στη μικρή λιανική, όμως, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι περιορι- σμένα κι έτσι τα αντίστοιχα ποσοστά διαμορφώνονται ως εξής: Froneri 34,5%, Kρι Kρι 22,8%, Algida 19,7%, EBΓA 14,2%, ιδιωτική ετικέτα 1,4%, λοιποί 9,3%. Οι νέες τάσεις στα παγωτά Νέες τάσεις διαμορφώνονται τα τελευταία χρόνια και στην αγορά του παγωτού, με τους καταναλωτές να ζητούν, μεταξύ άλλων, πιο υγιεινές επιλογές. Στο πλαί- σιο αυτό, έχουν αρχίσει να παίρνουν τη δική τους θέση στα ψυγεία πολλά, διαφορετικά προϊόντα. Μία βασική τάση είναι τα προϊόντα με μηδέν ζάχαρη και λιγότερες θερμίδες, ενώ δεν είναι λίγες πια κι οι επιλογές για vegan παγωτά, καθώς πρόκειται για μία ομάδα κατανα- λωτών που αυξάνεται διαρκώς και στην Ελλάδα. Επίσης, εν μέσω κρίσης, τα οικογενειακά παγωτά εμφάνισαν μεγάλη αύξηση στην κατανάλωσή τους κι έτσι οι μεγάλες συσκευασίες ενισχύθηκαν στα χαρτο- φυλάκια των εταιρειών. Τέλος, ως νέα τάση θα πρέπει να καταγραφεί κι η… σύμπραξη των brand πολλών παγωτών με άλλα γνωστά brand στις σοκολάτες, τα μπισκότα κτλ. Στα ψυγεία μπορεί κανείς να βρει σήμερα παγωτό ION, Lacta, Παπαδοπούλου, m&m’s και πολλά ακόμη αντίστοιχα προϊόντα. Το καλοκαίρι το ψυγείο με τα παγωτά αποτελεί το Νο1 «όπλο» για την προσέλκυση καταναλωτών σε καταστήματα, όπως τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα. Παγωτά m&m’s από τη Mars Hellas Μετά από την εικοσαετή παρουσία τους στην εγχώρια αγορά στην κατηγορία της σοκολάτας, τα αγαπημένα m&m’s εμπλουτίζουν την γκάμα των προϊόντων τους, παίρνοντας θέση στα σημεία λιανι- κής και σε μορφή παγωτού, μέσω της Mars Hellas. Συγκεκριμένα, από πέρσι, μια από τις πιο δημοφιλείς μάρκες σοκολάτας, παγκοσμίως, κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά και ως παγωτό ξυλάκι σε δύο γεύ- σεις, ενώ φέτος υποδέχτηκε και το τρίτο μέλος της οικογενείας. Τα τρία παγωτά, με βασικό συστατικό τη σοκολάτα γάλακτος, περιέχουν κομματάκια των γνωστών κουφέτων m&m’s. Ο καταναλωτής μπορεί να βρει στα σημεία λια- νικής τις γεύσεις: • m&m’s ξυλάκι σοκολάτα των 84ml • m&m’s ξυλάκι φιστίκι των 82ml • m&m’s ξυλάκι βανίλια των 78ml Παγωτοσοκολάτα snickers με λευκή σοκολάτα Μια από τις πιο δημοφιλείς σοκολάτες στον πλανήτη, που σημειώνει εξαιρετικά υψηλές πωλήσεις και που μπορούν οι καταναλωτές να προμηθευτούν και σε «παγωμένη» μορφή στα ελληνικά ψυγεία παγωτών, είναι η Snickers. H γνωστή μπάρα Snickers παρασκευ- άζεται από σοκολάτα γάλακτος, γεμιστή με φρεσκοψημένα φιστίκια, νουγκά και καραμέλα. Φέτος, για πρώτη φορά, το Snickers παγωτό κυκλοφο- Αφιέρωμα Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, οι εταιρείες παγωτού που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά έχουν προχωρήσει στο λανσάρισμα νέων προϊόντων για το καλοκαίρι του 2019. Για μία ακόμη χρονιά, τα ψυγεία στα μίνι μάρκετ, τα ψιλικατζίδικα και τα περίπτερα αναμένεται να προσελκύσουν μικρούς και μεγάλους και οι κορυφαίοι «παίκτες» της αγοράς προσφέρουν νέες επιλο- γές, ώστε να εξυπηρετήσουν με κάθε τρόπο τους καταναλωτές. Ενδεικτικά, αναφέρονται παρακάτω κάποια από τα νέα παγωτά για το φετινό καλοκαίρι στην Ελλάδα, τα οποία και βρίσκονται στα ψυγεία της μικρής λιανικής. Νέα παγωτά για το καλοκαίρι του 2019

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=