Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

55 «Μάθαμε τους πελάτες να μας εμπιστεύονται» Αυτή φαίνεται ότι είναι γενικότερα η τακτική των ιδιο- κτητών του συγκεκριμένου μίνι μάρκετ. «Ουσιαστικά, μάθαμε τους πελάτες να μας εμπιστεύονται. Όταν θα πω σε κάποιον “πάρε αυτό“, ξέρει ότι θα σκεφτώ πρώτα εκείνον και μετά εμένα και το μαγαζί. Πολλά από τα προϊόντα μας δεν τα γνωρίζανε, γιατί έχουμε δεκάδες ετικέτες no name, που δεν τις παίζει δηλαδή εκεί (σ.σ. έδειξε την τηλεόραση), τις οποίες κι έπρεπε εμείς να προτείνουμε στον καταναλωτή. Αλλά, αν η ποιότητα δεν ήταν η σωστή, θα χάναμε και τον πελάτη. Έπρεπε, έτσι, να είμαστε σίγουροι για τα προϊόντα που φέρναμε στο μίνι μάρκετ», μας εξήγησε. «Επιλεγμένα προϊόντα από όλη την Ελλάδα» Το μίνι μάρκετ επί της οδού Αττικής στο Κορωπί έχει πραγματικά τα…πάντα. Η γκάμα των προϊόντων του είναι τεράστια, με πολλά χύμα προϊόντα, αλλά κι αρκε- τές άγνωστες ετικέτες. «Είναι προϊόντα που εμείς οι ίδιοι δοκιμάσαμε κι επιλέξαμε για το κατάστημά μας. Πηγαίναμε εξ αρχής σε όλες τις Εκθέσεις Τροφίμων, ψάχνοντας για παραγωγούς από όλη την Ελλάδα, που θα είχαν διαφορετικά προϊόντα και, κυρίως, ποιοτικά. Προϊόντα που θα τα προτείναμε στους πελάτες μας και μετά θα έρχονταν εδώ, για να τα ξαναβρούν και να τα ξαναπάρουν», υπογράμμισε η κα Κουλούρη, την ώρα που ο σύζυγός της μας χαιρέτησε, για να πάει να συνα- ντήσει έναν παραγωγό με πορτοκάλια, τα οποία «έγιναν ανάρπαστα τον χειμώνα και δεν θα τα βρεις αλλού», όπως μας είπε φεύγοντας. Η «μάχη» με τα μεγάλα σούπερ μάρκετ Όπως σημειώσαμε εξ αρχής, το εν λόγω μίνι μάρκετ βρίσκεται απέναντι από ένα υπέρ–μάρκετ της γνωστής «αλυσίδας» ΑΒ Βασιλόπουλος, οπότε ο ανταγωνισμός είναι σίγουρα μεγάλος. «Και πριν από αυτό υπήρχε Μαρινόπουλος και νωρίτερα Ατλάντικ. Ουσιαστικά, 1–2 χρόνια αφού ανοίξαμε, είχαμε απέναντι σούπερ μάρ- κετ. Αλλά, νομίζω ότι στην πραγματικότητα δεν είμαστε ανταγωνιστές, γιατί έχουμε… διαφορετικά προϊόντα. Σίγουρα έχουμε κι εμείς κάποιες βασικές μάρκες, αλλά ο περισσότερος κόσμος έρχεται εδώ, γιατί ξέρει ότι θα βρει και πιο ποιοτικά προϊόντα από Έλληνες παραγω- γούς. Θα τα πληρώσει μάλιστα πιο ακριβά, γιατί πιο ακριβά τα αγοράζουμε κι εμείς, όμως θα μείνει ικανο- ποιημένος από την ποιότητα και θα ξανάρθει», ανέφερε η κα Κουλούρη, εξηγώντας πώς κατάφερε να επιβιώ- σει το κατάστημα κόντρα στον ανταγωνισμό. «Επιλέγοντας ποιοτικά προϊόντα από μικρούς παραγωγούς, μάθαμε τους πελάτες μας να προτιμούν τα “no name”, γιατί αλλιώς, αν δεν τα έπαιζε η τηλεόραση, δύσκολα τα αγόραζαν». παρουσίαση μίνι μάρκετ

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=