Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

60 μικροί παραγωγοί • Αποτελούν ένα καθαρά ελληνικό προϊόν, ανταπο- κρινόμενα έτσι στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού για τοπικά προϊόντα. • Είναι premium προϊόντα, γιατί, πέρα από την Tropical sweet & hot sauce που παρασκευάζεται μόνο από φρέσκα φρούτα, η Green & η Naga hot sauce είναι προϊόντα ζύμωσης και παλαίωσης έξι και δεκα- οχτώ μηνών αντίστοιχα. • Πρόκειται για πραγματικά μοναδικές καυτερές σάλ- τσες, που όπου κι αν δοκιμαστούν κάνουν αίσθηση με τη γεύση και τα αρώματά τους κι αποκτούν φανατικό κοινό. • Έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής στο ράφι. • Έχουμε εμπειρία είκοσι χρόνων στις επαγγελματι- κές κουζίνες κι αισθανόμαστε τις ανάγκες του επαγγελματία. • Παρέχουμε λογική τιμολογιακή πολιτική, με σημα- ντικό περιθώριο κέρδους για τον επιχειρηματία στο ράφι κι υποστήριξη του προϊόντος από την εταιρεία μας. • Τα προϊόντα μας ακολουθούν τις διατροφικές τάσεις της ethnic κουζίνας και, το κυριότερο για όποιον προ- τιμά τις spicy γεύσεις, κάνουν καλό στην υγεία! Μ.Μ.: Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση την εταιρεία σας και πώς αντιμετωπίζετε τα προβλήματα; Β.Β.: Αναμφίβολα, η κρίση μας επηρεάζει όλους. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που διατηρούμε από την αρχή έναν εξαγωγικό προσανατολισμό. Με ξεκάθαρη στρατηγική και στόχευση, όμως, μπορείς όχι μόνο να επιβιώσεις, αλλά και να αναπτυχθείς περαιτέρω. Η αγορά, πλέον, είναι παγκόσμια. Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους Ασιάτες στις τιμές, μπορούμε, όμως, στην ποιότητα. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε τόσο μαζικά τα προϊ- όντα μας, όπως οι ώριμες ευρωπαϊκές εταιρείες, μπορούμε, όμως, να είμαστε πιο ευέλικτοι και και- νοτόμοι και να δρούμε πιο στοχευμένα, με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μας. Η μακρόχρονη εμπει- ρία μας στην εστίαση και τον πρωτογενή τομέα, επίσης, βοηθούν, δίνοντάς μας μια πιο άμεση εικόνα για τις ανάγκες της αγοράς. Σε αυτά τα κενά στοχεύ- ουν κι οι επόμενες σειρές προϊόντων μας. Μ.Μ.: Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας; Β.Β.: Η επέκταση των γραμμών παραγωγής κι η ανάπτυξη νέων κωδικών στην αγορά είναι σε πρώτη προτεραιότητα. Η εταιρεία καλείται στο επό- μενο διάστημα να υλοποιήσει ένα επενδυτικό πρόγραμμα, με το οποίο διασφαλίζεται περαιτέρω η ποιότητα των προϊόντων μας κι η δυνατότητα της παρουσίας μας σε μεγάλα δίκτυα λιανικής του εξω- τερικού. Ακόμη, στοχεύουμε σε συνεχείς έρευνες κι επενδύσεις για προϊόντα υψηλής αισθητικής και γεύσης, καθώς και στην ανάπτυξή μας στις διεθνείς αγορές. Μ info point «Παρέχουμε λογική τιμολογιακή πολιτική, με σημαντικό περιθώριο κέρδους για τον επιχειρηματία στο ράφι κι υποστήριξη του προϊόντος από την εταιρεία μας.»

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=