Mini Market & Μικρή Λιανική Νο 22

62 Αφιέρωμα MΠΙΡΑ Α νοδική είναι η τροχιά που ακολουθεί η παγκό- σμια αγορά αλκοολούχων ποτών τα τελευταία χρόνια, με τα στοιχεία της Energias Market Research Pvt. Ltd να δείχνουν ότι ο μέσος ετήσιος ρυθ- μός ανάπτυξής της θα είναι της τάξης του 2,5% μέχρι το 2024, οπότε κι εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 1.674,1 δισ. δολάρια. Θετική είναι η εικόνα, όμως, και στην Ελλάδα, καθώς, σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International, οι πωλήσεις σημείωσαν οριακή άνοδο για τις δύο τελευταίες χρονιές, εν μέρει λόγω της άνθι- σης του τουρισμού. Η συνολική ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων, πάντως, προβλέπεται ότι θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, με την κατανάλωση να εξακολουθεί να αυξάνεται. Ένα από τα βασικά προϊόντα, με ευοίωνη προοπτική για τα επόμενα χρόνια, λοιπόν, είναι κι η μπίρα, με τη ζυθο- Με τις μικρές ζυθοποιίες στην Ελλάδα να αυξάνονται διαρκώς, οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να επιζητούν όλο και περισσότερο μπίρες με ελληνική ετικέτα, αλλάζοντας τα δεδομένα και για τα ράφια των μίνι μάρκετ και των περιπτέρων. Της Ελένης Σαραντάκη Ενισχύονται οι ελληνικές ετικέτες στα ράφια Σε άνοδο η ελληνική μπίρα

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjg5NDY=